26

Re: ohhh, ze is zo'n schatje....

Dat is nou echt een snoezepoes, schattig!

Denk in mogelijkheden, niet in beperkingen!

Het is gewoon super!!
Als ik zo'n echt mooie taart zie, denk ik: hoe krijgen ze het toch voor elkaar? Er borrelen dan toch weer vragen op en die stel ik maar gewoon:
Hoe heb je die zwarte lijntjes en puntjes gedaan? Ze zijn zo fijntjes, is dat met de sugargun of uit de hand met icing?

If live gives you lemons, make lemonade!

28

Wat een prachtige, lieve, schattige, superleuke taart. Ik zou dr beretrots op zijn! :-)

Corinne
Sugar & Flour

29

ik heb hier helemaal rode wangetjes van al die leuke complimenten ! ik ben dan ook heeeeeeel trots op dit poesje :).

Ans, het zwart is fondant. niet met de sugergun maar met het handje net zolang en vaak tot ik de naar mijn idee de goeie dikte had. de puntjes op de neus kun je een cocktailprikkertje gebruiken en daar heb ik dan weer een heeeel klein puntje fondant in gedaan.

hoop dat ik duidelijk genoeg ben, anders hoor ik het nog wel ;)

Silvia

Ans, het zwart is fondant. niet met de sugergun maar met het handje net zolang en vaak tot ik de naar mijn idee de goeie dikte had. de puntjes op de neus kun je een cocktailprikkertje gebruiken en daar heb ik dan weer een heeeel klein puntje fondant in gedaan.

Nou heb ik er nog veel meer waardering voor!

If live gives you lemons, make lemonade!

31

Heel erg lief!

Groetjes Charissa Kom eens een kijkje nemen in onze winkel in Arnhem!!
Website: www.droomtaarten.nl

32

erg knap gedaan!

Ik weet dat ik niet perfect ben maar ik ben er zo dichtbij dat 't bijna eng is!  Ciao, Petra Hier vindt je mijn website.

33

Soms kan je niet meer zeggen dan ; WOW

34

Zeker een schatje en zo mooi gemaakt!