Re: Less is more ;) : zalmkleurig met strik
inderdaad meer heb je niet nodig helemaal af zo...mooie kleuren en leuk idee dat inschilderen
Kijk voor meer informatie op de site van Taart en Decoratie!!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Less is more ;) : zalmkleurig met strik
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
inderdaad meer heb je niet nodig helemaal af zo...mooie kleuren en leuk idee dat inschilderen
Hij is heeel mooi!!
Prachtig hoor! Super!
Mooi!!!!!!!!!!!!!!!!!
Heel erg mooi gedaan 
WAUW.....WAUW.....die is met toch super chique 
Ooh dat is echt heel erg mooi zeg! En wat een idee om wat kleur accenten aan te brengen, helemaal gaaf!
Erg mooi gedaan hoor! Zalmkleur zie je ook niet vaak dus dat is ook erg leuk.
En je impressiemat is ook erg mooi 
Die staat ook nog op mijn verlanglijstje!
erg mooi gedaan!
Wat een pracht taart.
Bedankt voor alle complimenten! Ik ben vooral erg blij dat ik bij al mijn jat-werk ( want is dat echt nog steeds het meeste van wat ik doe
), toch nog deze of gene aan een nieuw ideetje heb kunnen helpen 
@ Ottolien: ik heb inderdaad met liquid gold geschilderd in het relief 
@ Nicole: Je hebt helemaal gelijk, dat was mooier geweest, maar ik heb deze keer voor de luie optie gekozen en alleen de randjes geschilderd... Volgende keer toch voor het echt werk gaan! 
@ Sarah: het is inderdaad de Graceful Vines mat. Was niet mijn favoriet, maar wel hier gewoon in de winkel te krijgen, maar nu ik heb 'in het echt" gezien heb ik vind hem toch wel errug mooi!
@ iedereen die erover denkt een mat te kopen: DOEN!! Het effect is supermooi, en het werkt veel gemakkelijker dan een roller 
en met recht trots!! ik heb toch nog een hoop gedoe om het relief er mooi in te houden nadat ik mn lap marsepein op mn taart heb gedaan. Ik vind m erg mooi!!!
super mooi zeg, leuk idee met dat goud zo!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Less is more ;) : zalmkleurig met strik