Onderwerp: Hoe gebruik ik de super white maker voor marsepein?
HAllo wie kan mij hiermee helpen ik heb super white maker besteld en helaas staat er niet op hoe ik het moet gebruiken!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bekleden » Hoe gebruik ik de super white maker voor marsepein?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
HAllo wie kan mij hiermee helpen ik heb super white maker besteld en helaas staat er niet op hoe ik het moet gebruiken!
Kun je dat hier bij de webshop bestellen?
En daarmee kun je ook marsepein 'bleken'??? Wauw! Dat zou een uitkomst zijn! Ik heb net marsepein staan kleuren, maar door de gele ondertoon werd het blauw ipv kobaltblauw een viezig smurfenkleurtje en het grijs werd ook wat viezig.
Wilde schoorvoetend al overstappen op fondant, maar wie weet is dit een uitkomst?
Haai,
In de nieuwsbrief van April stond dat er binnenkort ook witte marsepein in de shop komt, gaaf h
Ik gebruik de super white van Sugerflair (uit de webshop) door m'n marsepein. Het is wit poeder en je hebt maar een klein beetje nodig. Je marsepein wordt echt bijna wit. Ik meng naar eigen inzicht wat poeder door de hoeveelheid die je nodig hebt, goed doorkneden, dagje wegleggen (ik weet niet of dat nodig is, maar dat doe ik meestal als ik marsepein kleur, omdat het meestal toch nog een beetje doorkleurt) en de volgende dag klaar voor gebruik!
Voor ongeveer 250 gram gebruik ik denk ik een half theelepeltje. Je ziet het zelf al gauw als je bezig bent.
Ik maak een papje van de poeder, een paar druppels water en wat extra poedersuiker en kneed dat door de marsepein.
@Linus: ik gebruik het inderdaad ook om grijs, dat ik maak met een beetje zwart, wat minder grauwig te maken of om pastel-blauw te krijgen. 'Gewoon' blauw lukt wel met de juiste kleurstof hoor
Haai,
In de nieuwsbrief van April stond dat er binnenkort ook witte marsepein in de shop komt, gaaf h
Wat een bloemetje? nee van mij krijg je een taart!!!
Het gaat om echt witte marsepein, niet de blanke
Joepie!!
Sproet75 schreef:Haai,
Groetjes Petra,
www.taartendecoratie.nl: de winkel voor al je taartspullen vind je in Ridderkerk!
Het gaat om echt witte marsepein, niet de blanke
Nee dat snap ik marianne, maar ik heb het dan ook over echte spierwitte marsepein, heb ze ook zelf wit gekleurd, maar heb ze nu kant en klaar echt wit gekocht en die is nog witter dan wit. Zo wit krijg ik hem zelf niet eens!
christol schreef:Sproet75 schreef:Haai,
Petra81 schreef:christol schreef:zelf wit maken gaat goed hoor, maar ik koop het ook weleens gewoon helemaal wit, bij taart en decoratie kan je het gewoon kopen, wist niet dat ze dat hier niet hadden.
Klopt Christol, we verkopen inderdaad witte marsepein. Wel alleen in de winkel en dus niet online
ennehhhhhh waarom kunnen wij dat nog niet online kopen ???????????
Het zit nu een paar weken in het assortiment maar nog in de testfase. Ik sluit niet uit dat het online komt.
Petra81 schreef:christol schreef:zelf wit maken gaat goed hoor, maar ik koop het ook weleens gewoon helemaal wit, bij taart en decoratie kan je het gewoon kopen, wist niet dat ze dat hier niet hadden.
Klopt Christol, we verkopen inderdaad witte marsepein. Wel alleen in de winkel en dus niet online
ennehhhhhh waarom kunnen wij dat nog niet online kopen ???????????
Als je toch een bestelling doet, kan je toch vragen of ze ook de witte marsepein erbij willen doen? Wie niet waagt, wie niet wint he :lol
gewoon de test laten versnellen door het door veel thuisbaksters online te laten bestellen. ben gek op nieuwe dingen uitproberen !
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bekleden » Hoe gebruik ik de super white maker voor marsepein?