1

Onderwerp: how to deze draak..

heb al gezocht maar kan hem niet vinden..is er een how to van dit draakje???
http://www.mijnalbum.nl/Foto-IQGK3D7D.jpg
Ik heb binnenkort de opdracht..lief draakje...en vindt dit wel leuk en ook omdat ik nog gen 3d taart heb gemaakt wel leuk om ook ens te proberen...maar wilde ff kijken voor een how to...vooral de cake vormen die er in verwerkt zijn en hoe te snijden.... maar goed ik wacht ff af of er een reaktie komt;)
alvast bedankt voor het meezoeken!!

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

2

Re: how to deze draak..

Hier staat 'ie tussen:
http://picasaweb.google.com/ojinoxueoyano/MAGICALCAKES#

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

3

super geweldig...bedankt Yvonne!!!

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

4

Ben ik nog een keer...
Wie heeft deze taart al eens gemaakt en welke vormen ervoor gebruikt????
Ik moet hem voor ongeveer 18 personen maken...
en bij deze uitleg staat niet precies hoe d ekop is gesneden en welke vormen..dus graag ervaring van iemand die de cake al gemaakt heeft!!!
alvast bedankt

5

Ik heb hem zelf nog niet gemaakt maar in het boek wat ik heb staat dat ze een halve bol vorm gebruiken. Denk dat de ikea bol 20 cm voldoende is? Weet het niet zeker hoor.
Als je de uitleg van mijn boek wilt hebben dan hoor ik het wel en mail ik je hem door. Is wel in het engels :lol:

Groetjes Angelique

6

Knubje zou je het willen mailen... My english is perfect!!! Ik heb jaren in Usa gewoond en spreek thuis engels (mijn man is buitenlands namelij) dus dat zit wel goed...hahahaha mijn engels is beter dan mij nederlands...

7

conny4u schreef:

Knubje zou je het willen mailen... My english is perfect!!! Ik heb jaren in Usa gewoond en spreek thuis engels (mijn man is buitenlands namelij) dus dat zit wel goed...hahahaha mijn engels is beter dan mij nederlands...

Mail mij even dan want ik kan via het forum geen bestanden versturen.
Dat komt dan mooi uit dat je goed engels spreekt :lol:

Groetjes Angelique

8

doe ik ;)