Onderwerp: Lukt niet!
Help!
Ik ben bezig met de taart voor DD1, maar het lukt mij niet!
Cake gebakken en in 2 gesneden en gevuld met aardbeienjam... tot daar aan toe is het gelukt (is nu ook niet moeilijk), maar dan...
Wegens gebrek aan ingredi
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bekleden » Lukt niet!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Help!
Ik ben bezig met de taart voor DD1, maar het lukt mij niet!
Cake gebakken en in 2 gesneden en gevuld met aardbeienjam... tot daar aan toe is het gelukt (is nu ook niet moeilijk), maar dan...
Wegens gebrek aan ingredi
poedersuiker, volgens mij moet het dan wel lukken. je handen inwrijven met poedersuiker, en waarschijnlijk ook wat poedersuiker bij je marsepein, want door de koolaid is er heel veel water bij gekomen.
De koolaid is opgelost in een miniklein beetje water, dus veel water is er niet bij, maar dat kan ik inderdaad proberen. Heb ik nog wel in huis ook.
Bedankt!
(je hebt net mijn dag gered, ik dacht er gewoon de brui aan te geven)
Je bent een schat! Het is gelukt!
De taart staat in de ijskast te wachten tot morgen nu
Je ziet dat het een eerste taart is, LOL, maar ik ben er toch trots op!
Dank je, dank je, dank je!
ehhh.....wat is DD1
Ik zou trouwens een paar kleurstofjes aanschaffen mocht je meer taarten willen gaan maken. Vloeibare kleurstofjes maken sowieso de marsepein/fondant plakkeriger en Koolaid al helemaal
Ben wel benieuwd naar je eerste taartje!! Wel posten he
ben nu eigenlijk wel benieuwd naar het eindprodukt
DD = Dear Daughter
een afkorting die op veel fora gebruikt wordt om aan te duiden om welk kind het gaat wanneer je de namen niet online wil zetten
Het cijfer gebruik je dan wanneer je meerdere kindjes van hetzelfde geslacht hebt.
(voor een zoontje is het trouwens DS - Dear Son)
In mijn geval heb ik dus DD1, DD2 en DD3, haha!
Ik ben trouwens verkeerd geweest, de taart is voor mijn jongste, niet voor de oudste
Straks foto'tjes!
Bij de Da Drogist kan je trouwens van die rubberen handschoentjes kopen. Daardoor plakt de fondant tijdens het kneden en kleuren niet meer aan je handen.
En dan uitrollen met poedersuiker.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bekleden » Lukt niet!