1 Laatst bewerkt door kim123a (01-04-2009 15:48)

Onderwerp: $%&^%$*strik

mijn schoonzusje wordt morgen 30 en nu vond ik het wel leuk om eens een strik uit te proberen viel een beetje tegen want ik had geen lineaal dus zijn de lussen niet allemaal even breed en op de een of andere manier past t dan niet zo goed en ziet het er echt een beetje rommelig uit, als iemand tips heeft zijn ze altijd welkom. o ja gevuld met stroopwafelslagroom en botercreme met marasguin
http://i43.tinypic.com/142dml3.jpg
http://i42.tinypic.com/991d0n.jpg

groetjes kim

2

Re: $%&^%$*strik

zie helaas geen foto............. stroopwafelslagroom? mmmmmmmmmmmmm klinkt lekker

3

Nou, een leuk en vrolijk taartje hoor. Die strikken kunnen lastig zijn he? :( Ik ken het ;)

Mijn website: Presentaart

4

lekker vrolik, en het klinkt ook erg lekker

5

Poeh ik moet het nog maar eens proberen een strik te maken zoals deze...
En ik ben even benieuwd maar hoe heb je in hemelsnaam stroopwafelslagroom gemaakt??

Liefs van Tries!!

6

Ik vind het er heel mooi uitzien hoor!

7

Ik vind het er heel mooi uitzien hoor!

8

haha ik denk dat ik t zo ook niet moet noemen maar wist niet zo goed hoe ik t dan moest omschrijven maar t zijn gewoon hele kleine stukjes stroopwafel door slagroom heen gemengd, errug lekker!

groetjes kim

9

Leuke taart hoor!

Groetjes Vanessa "Taart van mijn zus"
"Life is like a box of chocolates, you'll never know what you gonna get"

10

Mooi!! :-):-):-)

Groetjes Nathalie

11

toch goed gelukt hoor!

12

ik vind het een heel gezellig taartje geworden

Bedankt voor alle leuke ideeën en inspiraties!!!
Bedankt voor het kijken en tips!!!!!!

13

ik heb ook ruzie gehad met die ene strik die ik gemaakt heb.... blijft lastig! Maar goed, we geven niet op :)

Groetjes Ilse

14

Maar de jouwe vind ik heeeeel goed gelukt hoor! Leuke taart!

Groetjes Ilse

15

Leuk taartje.

Groetjes, Elly

16

nee we geven niet op enne oefening baart kunst toch?

groetjes kim

17

Strik ziet er leuk uit, maar de vulling ... die ga ik een keer proberen!

Misschien een idee om eerst een velletje bakpapier op maat te knippen, en dan deze gebruiken als mal voor de strikken? Dan heb je hetzelde maat lus overal.

Groetjes Tweety!

18

das een heel handig idee van dat bakpapier, heb vandaag ook maar gelijk een lineaal gekocht voor de volgende keer haha aldoende leert men!

groetjes kim

19

Ik vinsd hem goed gelukt, maar heb misschien een goede tip.

Ik gebruik de tappit set Alphabet & Numbers tappits Upper Case [CUTALP1] uit de shop. Deze bestaat uit 4 liniaalvormen, waarvan 3 met letters/cijfers en 1 zonder. Die gebruik ik om de stroken uit te steken voor mijn strikken. Door de helft en je hebt al 2 lussen, werkt perfect! Wie weet heb je die ook al in je bezit? En anders heb je meteen 2 vliegen in 1 klap, en letters/cijfers en een goeie lussenmaker voor je strikken!

Mmm das pas lekker!