1

Onderwerp: aarbeienmousse? hoelang houdbaar na taart gemaakt?

HoiHoi, ik moet voor zondag een taart maken met aardbeienmousse, nu vroeg ik me af, (ik ga diegene maken die op de site staat) als ik hem vrijdagavond vul en ik bekleed hem zaterdag en zondag savonds word hij opgegeten, blijft het dan wel goed?
hoelang is dat houdbaar in de koelkast omdat er ook slagroom in gaat?
groetjes en alvast bedankt!

Er is altijd een reden om een taart te bakken...

2

Re: aarbeienmousse? hoelang houdbaar na taart gemaakt?

Persoonlijk zou ik de taart pas op de dag dat de taart gegeten wordt vullen en bekleden. Je kunt de taart ook invriezen en zondagmorgen uit de vriezer halen.
Ik vind de vulling vers het lekkerst, anders wordt de mousse qua smaak minder is mijn ervaring.

Groetjes Vanessa "Taart van mijn zus"
"Life is like a box of chocolates, you'll never know what you gonna get"

3

poehh, dan moet ik heel goed gaan bedenken hoe ik mn tijd ga indelen, had zaterdag namelijk vrij gehouden overdag om de taart te maken. ik vind dat ze toch ietsje minder mooi uit de vriezer komen dus dat wil ik eigelijk niet doen..
*piekerpieker*

Kan best hoor!
Slagroom laat ik meestal binnen 3 dagen eten.

5

dus als ik hem dan zaterdag maak en vul en bekleed met aardbeienmousse moet t goed komen?? ze eten m zondagavond, dan doe ik t zaterdag middag.
Het is mijn eerste opdracht dus vind het zo spannend, wel super om te doen, maar wil het gewoon perfect doen.

6

Kan heel goed hoor, en voor een opdracht zou ik het zeker niet op de laatste dag doen. Als er dan iets tegenzit, heb je geen tijd meer om nieuwe te maken, of het wordt heel erg afraffelen.
Neem lekker de tijd voor het decoreren.

7

dankjewel, je stelt me weer even gerust, schoot al in de stress:O