Onderwerp: Mijn eerste schoentje
Met de shoe cutter van JEM (gekoch bij Bien). Ergggg leuk. Ik moet de randjes nog wat netter afwerken, maar al met al toch niet ontevreden over het eerste resultaat.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Mijn eerste schoentje
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Met de shoe cutter van JEM (gekoch bij Bien). Ergggg leuk. Ik moet de randjes nog wat netter afwerken, maar al met al toch niet ontevreden over het eerste resultaat.
Wow gaaf hoor! En heb je dat met fondant of marsepein gemaakt? En hoogstwaarschijnlijk veel tylose?
Ik heb het met fondant gemaakt en een klein beetje tylose. Meteen verwerkt, ik laat de bal fondant eigenlijk nooit rusten. Wel na het maken van de schoenonderdelen heb ik somme stukjes even moeten laten uitharden.
Ooooh, mooi!
heel mooi gedaan zat er aan te denken om hem ook te kopen nu zie ik het resultaat en ga het zeker aanschaffen.
Prachtig!!
Moet ik toch ook eens gaan proberen hoor.....
Mooi!
Mooie schoen!
Heel erg mooi gemaakt hoor!!!!!!!. Ik heb de cutter ook maar nog nooit gebruikt. Als ik jou exemplaar zie krijg ik gelijk zin om ook te gaan oefenen.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Mijn eerste schoentje