Onderwerp: veel taarten, sinds 1 maand de site en gelijk razend druk! Leuk
Hier zijn de taarten van de afgelopen 2 weken
Carstaart voor de zoon van m'n collega. Hij vond het helemaal super. Gevuld met banketbakkersroom en botercr
www.dikketaart.nl
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » veel taarten, sinds 1 maand de site en gelijk razend druk! Leuk
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hier zijn de taarten van de afgelopen 2 weken
Carstaart voor de zoon van m'n collega. Hij vond het helemaal super. Gevuld met banketbakkersroom en botercr
Wat maak jij een mooie taarten, zeg! Ze zien er werkelijk prachtig uit, heel mooi uitgevoerd!!
Dat loopt lekker! Ze zien er dan ook allemaal prachtig uit, dus vervolg zal wel snel komen!
Wauw! Mooie taarten! Vooral de laatste vind ik erg tof!
errug mooi allemaal 
Heel mooi!
Mooi gemaakt!!
mooi gemaakt echt super.
vraagje hoe heb je dat met die voetbal gedaan mijn zusje wil graag een voetbal maar dan met wit en roze omdat ze helemaal gek is van roze
WOW geweldig allemaal
mooi gemaakt echt super.
vraagje hoe heb je dat met die voetbal gedaan mijn zusje wil graag een voetbal maar dan met wit en roze omdat ze helemaal gek is van roze
Ik heb de voetbal uit een bakvorm (zie webshop) Met wit bekleed en vervolgens de zwarte vlakken uitgesneden en erop geplakt. Voor het uitsnijden heb ik gewoon de bakvorm weer gebruikt.
Succes
Wat een mooie strakke taarten zeg!
Prachtige taarten!
Supermooi en strak allemaal, toppie
Nou Sabine jij bent al lekker druk he ?
Mooie taarten hoor!
Tot de 30ste ..
Groetjes Tineke
Hartstikke mooi zeg, allemaal !!!
Wow, je bent goed bezig geweest!
Erg mooie taarten allemaal! Super!
Mooie Taarten!!!!!
even twee vraagjes:
1. hoe maak je de blokjes (zwart/wit) op de cars taart?
2. Hoe heb je het gras gemaakt op de voetbal taart?
Groetjes
Bir
Mooie Taarten!!!!!
even twee vraagjes:
1. hoe maak je de blokjes (zwart/wit) op de cars taart?
2. Hoe heb je het gras gemaakt op de voetbal taart?Groetjes
Bir
De blokjes het ik uitgesneden van een trip van de letter tappit. En het gras komt uit een knoflookpers (die ik alleen voor marsepein gebruik:-))
Stuk voor stuk mooie taarten.
Ook een leuke website heb je, gefeliciteerd.
gaaf die taarten. Wat ik zo mooi aan je carstaart vind is dat je twee verschillende kleuren hebt gebruikt. Blaauw en grijs hij rijdt gewoon vanje taart af.
gaaf die taarten. Wat ik zo mooi aan je carstaart vind is dat je twee verschillende kleuren hebt gebruikt. Blaauw en grijs hij rijdt gewoon vanje taart af.
Dank voor je compliment. Die inspriatie is opgedaan op dit forum..... dus!! Mede mogelijk gemaakt door iedereen die taarten post!!
Supermooi gedaan 
Imposante taarten parade!!!
Prachtig allemaal
prachtig gemaakt zeg super!!!!!
Ik kan wel in de leer bij je hihi
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » veel taarten, sinds 1 maand de site en gelijk razend druk! Leuk