1

Onderwerp: Hoe krijg ik een mooie donkerblauwe kleur?

Hoi,
Ik wil volgende week een taart gaan maken die ik graag donkerblauw zou maken.  Ik heb kleurstof van CK, Sky Blue. Die heb ik al gebruikt, en die wordt echt felblauw als je er meer van gebruikt. Ik denk een drupje paars of zwart erbij???
Of zou het mooier zijn om donkerblauwe kleurstof te gebruiken, wordt dat mooi donkerblauw??
Groetjes,
Diana

Groetjes, Diana

2

Re: Hoe krijg ik een mooie donkerblauwe kleur?

Ik doe er een klein drupje zwart doorheen en laat het dan een nachtje staan zodat het goed kan kleuren zeg maar...

Amor Vincit Omnia

3

ik gebruikte ook sky blue maar dat is meer smurfenblauw zeg maar als je er veel van gebruikt, je kan er inderdaad zwart doorheen doen, maar ik ben dan altijd weer bang dat ik teveel erdoor doe, en nu heb ik de kleuren bijna alle kleuren van americolor en daar zit wel een hele mooie donkerblauwe in!

Wat een bloemetje?  nee van mij krijg je een taart!!!

4

christol schreef:

en nu heb ik de kleuren bijna alle kleuren van americolor en daar zit wel een hele mooie donkerblauwe in!

Is dat de Navy Blue?
denk dat ik die dan maar ga kopen!
Groetjes, Diana

Groetjes, Diana

5

ja diana dat is inderdaad navy blue, hij is heel mooi donker en de blauwe kleur blijft er goed in, en als je met zwart gaat mengen vind ik dat het toch iets anders kleurt en vaak gooi ik er dan weer teveel in, waardoor het waardeloos word en kan ik er niet tevreden over zijn!   tja daarom heb ik op een gegeven moment bijna alle kleuren gekocht van americolor omdat ik de flesjes ook nog ontzettend handig vind!

Wat een bloemetje?  nee van mij krijg je een taart!!!