Onderwerp: verschil tussen
okay.. ben aan het rondkijken... wat is het verschil tussen frosty sheets,ouwel papier,icing sheets ???? wie weet precis de antwoord?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bekleden » verschil tussen
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
okay.. ben aan het rondkijken... wat is het verschil tussen frosty sheets,ouwel papier,icing sheets ???? wie weet precis de antwoord?
Ik weet alleen dat ouwel eetbaar dun papier is. Kan je zo kopen in supermarkt. Veel dunne velletjes gekleurd papier.
Met de rest geen ervaring.
Witje, dat heb ik wel eens eerder gelezen, maar ik heb het nog nooit bij de supermarkt gevonden. Welke heeft het dan wel?
ja dat ouwel..gewoon snoeppapier is weet ik..dat zijn die pakjes met roze en geel,oranje enzo... is leuk om te gebruiken voor bv vlindertjes..
bedankt voor het meedenken.. ik denk dat ik riet even een mailtje stuur...zij print ook dus die zal het wel weten...
thanks dames
Witje, dat heb ik wel eens eerder gelezen, maar ik heb het nog nooit bij de supermarkt gevonden. Welke heeft het dan wel?
Ze zitten bij de snoep - merk ben ik even kwijt. Hangt meestal naast de dropveters enzo. Of kijken anders bij de suikervrij gedeelte - daar zit soms ook een plekje.
Ze zijn in iedergeval bij Super de Boer, C1000 en de AH success
Freya schreef:Witje, dat heb ik wel eens eerder gelezen, maar ik heb het nog nooit bij de supermarkt gevonden. Welke heeft het dan wel?
Ze zitten bij de snoep - merk ben ik even kwijt. Hangt meestal naast de dropveters enzo. Of kijken anders bij de suikervrij gedeelte - daar zit soms ook een plekje.
Ze zijn in iedergeval bij Super de Boer, C1000 en de AH success
LOOK O LOOK snoepzakjes....
volgens mij hebben ze dat bij de meeste supermarkten!
Ok, dank jullie wel dames, ik zal nog eens goed gaan kijken bij meneer Albert Heijn dan.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bekleden » verschil tussen