1

Onderwerp: ik zoek een how to 18+

Oke dit is niet alledaags, maar ik wil voor de verjaardag van een vriendin een piemel taart maken. Ik weet alleen echt niet hoe en waar ik moet beginnen.Wat voor een bakvorm gebruik je daar nou voor, ik heb alleen maar ronde en hartvormige. Maar goed die kan ik nog bijkopen, kan iemand me tips geven?

Re: ik zoek een how to 18+

Als je hem gaat uitsnijden in een vorm kan je geloof ik beter cake beslag gebruiken ipv biscuit, omdat dat minder kruimelt. Er zijn geloof ik ook nog andere mogelijkheden qua kruimeligheid maar die weet ik niet uit mn hoofd. Anders zou je even de zoekfunctie moeten gebruiken en dan zoeken op kruimelen of snijden etc.

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

3

Er staat een "Willy warmer" in Xtra naughty cakes van Debbie Brown, helaas niet te vinden op picasa (althans het is mij niet gelukt)

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

als je even geduld hebt, zal ik die willy warmer vanavond voor je scannen, met de uitleg erbij. Of heb je al iets anders gevonden?
Op de site van debbie brown staan alle taarten uit de boeken als je op books klikt en dan op het betreffende boek. Daar kun je vast wat inspiratie op doen.

groetjes Tirza     

5

heb je gemaild

6

dankjewel meiden!

mistissa schreef:

dankjewel meiden!

Wil je die gescande how to nog?? Zo ja, wil je me dan even een mailtje sturen. Via de leukste taarten mail, kan je geen bijlages mee sturen.

Mochten anderen de how to ook nog willen, even mij mailen dan stuur ik hem je toe

groetjes Tirza     

8

Hallo Tirza,

Ik was op zoek naar een how to voor een piemeltaart en ik kwam op dit topic terecht.
Heb jij misschien voor mij ook een scan van de taart van Debby Brown?
Ik moet de taart voor as vrijdag maken.

Alvast bedankt,

Groetjes,
Patty

9

Jaa ik zou hem ook heel graag willen hebben aangezien ik 1 wil maken voor mijn zus haar vrijgezellenfeestje :)

thanks alvast!!

Groetjes Angela

10

Tirza ik heb je gemailed!

Veel liefs Rafaëla

11

ahhh lieve schatjes... ik kom echt heel toevallig op dit topic terecht...

Ik heb toen (jaja... had er zin in!) het hele boek gescand, en die staat nu onzichtbaar in mijnalbum.nl, dus zal hem weer even zichtbaar maken, dan kunnen jullie hem daar van af halen, en alles wat er nog meer staat wat je leuk vind!

tirza.mijnalbum.nl is het adres

groetjes Tirza     

12

yup hij is zichtbaar!!!

groetjes Tirza     

13

thanx Tirza!! Helemaal geweldig!

Veel liefs Rafaëla

14

Dank je wel Tirza!

15

ik kom met toeval ook hier terecht en ik denk dat is leuk dat boek maar helaas mijn engels is bar slecht en kan hier dus niks mee niemand heeft dit zeker ook in het nederlands ?

16

deze boeken bestaan helaas niet in het nederlands

voor alsnog heb je ook vrij veel aan de plaatjes hooor

groetjes Tirza     

17

Zou ik ook de mail kunnen ontvangen ervan???
Alvast bedankt.

gr

18

Ik zou de mail ook graag ontvangen als dat mogelijk is.