1

Onderwerp: Een kleine oven?

Ik heb gisterenavond heel het forum uitgespit, maar ik kon geen antwoorden vinden op mijn vraag.

Ik heb nu een gasfornuis met elektrische oven. Maar we gaan over 3 weken verhuizen. En in dat huis kan geen gasfornuis. Ik moet daar een aparte oven voor vinden. Nu kom ik op die kleine oventjes uit. Maar ik wil dus wel dat alles er in past.

Heeft iemand tips over een kleine oven, waar alles in past.
Waarschijnlijk is dat dan een hetelucht oven?

Dus welke kan met een gerust hart ik kopen?;)

2

Re: Een kleine oven?

Ik zou niet gaan voor zon minioven met draaiknop (ik weet niet of je die bedoeld) want die zijn te klein en te onnauwkeurig voor taart. Overigens wel handig voor pizza en afbakbroodjes ed.

Ik zal in jou geval investeren in een goede combimagnetron met grill ed.

www.kleinstukjedan.nl: Onweerstaanbare recepten
www.facebook.nl/kleinstukjedan: nieuwe recepten op je wall

3

Ik zou ook niet voor zo'n klein oventje gaan. Heerlijk voor op de camping en cc lukt ook nog wel. Maar ik bak er nooit taarten in.

Het kost wat meer, maar het scheelt een hele hoop frustratie. Ook omdat ze echt heel klein zijn. In de meeste past nog niet eens een pizza in z'n geheel.

Groetjes, Ilonka
Leven en laten leven, maar geniet van elke dag.

ik heb n combi van sharp, e de grootste ronde maat is 30cm die er in past

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

5

Bedankt voor jullie reacties. Ik moet dus voor een combi gaan, die zijn iets groter.
Ik ga maar gewoon op de inhoud letten dan.

Zijn er voor de rest nog belangrijke punten waar ik  moet letten?

6

Patris schreef:

Bedankt voor jullie reacties. Ik moet dus voor een combi gaan, die zijn iets groter.
Ik ga maar gewoon op de inhoud letten dan.

Zijn er voor de rest nog belangrijke punten waar ik  moet letten?

Goedkoop is vaak duurkoop. En ik vind het persoonlijk fijner als er digitaal weergegeven wordt hoe warm ie is. Tot slot, let op dat je niet de combistand aanhebt met bakken of de magnetronstand. Dan wordt je taart echt heel (ahum) bijzonder;)

www.kleinstukjedan.nl: Onweerstaanbare recepten
www.facebook.nl/kleinstukjedan: nieuwe recepten op je wall

7

Ik heb daar ook een tijd naar gezocht en kwam elke keer op een Sharp uit. Een kleine oven waarin alles past is natuurlijk onmogelijk tenzij je Harry Potter heet :+

Overigens heb ik uiteindelijk wel een fornuis gekocht

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

8

Ohh ik kom er dus echt niet uit. Ik wil het liefst ook een fornuis, maar dat past niet denk ik. We krijgen dinsdag de sleutel van het huis. Dan ga ik het maar eens goed bekijken.

Is er iemand die een kleine oven heeft, en er alles mee kan doen? En dan graag het merk en serienummer. Dan ga ik nu internet maar weer eens afspeuren...

Bedankt voor jullie reacties..

9

Ik heb dus het liefst een fornuis. Maar zo

10

Wij hebben een combi-mag, omdat we ook geen grote oven kwijt konden in de keuken. Echt balen hoor. De bakpan van 30*30 past er precies in, maar hierdoor kan de hetelucht niet goed ciculeren en rijst hij dus niet goed. Dus als ik deze grote moet bakken moet ik altijd de oven bij iemand even lenen. Dus als je toch even ergens een gasfornuis of echte oven erin kan meten zou ik het zeker niet laten ;)

11

Ik heb al jaren een losse hetelucht oven van prima donna. Die bevalt echt super!
http://www.huishoudspullen.nl/bw/RAPRD/ … agid=70115