1

Onderwerp: Voetballertje

Volgende week wil ik een voetbaltaart maken voor mijn broer, met dit voetballertje erop.

Er zijn zat dingen die ik volgende keer anders/beter wil doen, maar ik vind 'em er toch best mee door kunnen, toch?

Mocht iemand nog tips hebben, graag!!

De foto is een beetje gaar, maar hij had nog wat ondersteuning nodig en ik durfde hem zolang niet te verplaatsen... belichting is daardoor ook niet optimaal...

Hier is 'ie dan:

http://lh4.ggpht.com/_KPYXgaLdzDk/Sc-AeVr3DZI/AAAAAAAABeY/WG-5bClu5Dk/s400/29032009045.jpg

'If you can dream it, you can do it' (Walt Disney)

2

Re: Voetballertje

wauw.. hij is goed :thumb: en wat een slim idee om van die schuursponsjes hiervoor op maat te knippen :Y

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

3

SUPER....:thumb::thumb:
Ik vind hem te gek......

4

Geweldig

5

Hij ziet er helemaal top uit! Gaaf gedaan!

"Kleine muisjes hebben kleine wensjes, beschuitjes met gestampte mensjes" (John O' Mill)
Groetjes Natasja S

6

Wat een supergave voetballer. Heb je hier een voorbeeld voor gebruikt? Zo ja mag ik weten welke? Moet binnenkort ook een voetbaltaart maken en vind deze helemaal super!

kei leuk

info@minniescakes.com

8

linda1 schreef:

Wat een supergave voetballer. Heb je hier een voorbeeld voor gebruikt? Zo ja mag ik weten welke? Moet binnenkort ook een voetbaltaart maken en vind deze helemaal super!

Ik heb em zelf 'bedacht', maar heb de boetseer-skills toch wel van Wendy geleerd hoor! Dankzij haar workshops ben ik er zelf toch ook maar eens mee aan de slag gegaan, aangezien ik geen boetseernatuurtalent ben.

Ik kan je dus geen voorbeeld geven helaas.

'If you can dream it, you can do it' (Walt Disney)

9

He-le-maal geweldig!!!!

Groetjes, Tante Fondante
www.tantefondante.tk

10

hij is helemaal leuk! hoef je niks aan te veranderen!

You can't get what you want, till you know what you want...
www.pleppestaarten.nl

11

Heel erg leuk

12

ik vind m super!

13

Leuk!

Groetjes Vanessa "Taart van mijn zus"
"Life is like a box of chocolates, you'll never know what you gonna get"

14

Heeel leuk, niets meer aan veranderen! :thumb:

In Geldrop moet je zijn voor de leukste workshops bij CakeCreatief! www.mijntaartjes.cakecreatief.nl

15

goh, wat een leukerd, was het eerste wat in me op kwam. niets aan veranderen, vind het een zeer sympathiek uitziende voetballer :);)

16

wat een leuke guitige uitdrukking heeft dit voetballertje!
Vind het ook grappig de ondersteuning te zien die je gebruikt. Zo is mijn zoontje al een poos een heel aantal blokken kwijt uit zijn blokkendoos...die ondersteunen de totally zombies hierthuis!

To WUD or not to WUD, that's NEVER the question!

17

Erg leuk gemaakt zeg! super!

Groetjes Tweety!