Onderwerp: Kleuradvies
Ik weet niet of ik de binnenkant (nu wit) een kleur moet geven of zo moet laten. De taart zelf wordt roze.
Ik ga me nu eerst maar bezig houden met de ogen en de mond
Alvast bedankt voor jullie hulp
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » Kleuradvies
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik weet niet of ik de binnenkant (nu wit) een kleur moet geven of zo moet laten. De taart zelf wordt roze.
Ik ga me nu eerst maar bezig houden met de ogen en de mond
Alvast bedankt voor jullie hulp
Ik zou em wit laten, of misschien een beetje glimmende spray ofzo, beetje zilver lijkt me ook mooi
Ik zou hem ook wil laten en flink wat glitter erop, net zoals de rand. Wat een mooie puzzel trouwens!
I zou hem ook wit laten. Springt er dan juist mooi uit op een roze taart!
Zeker wit, en dan lijkt Sneeuwwitje ook echt een beetje wit.
Glinsters zijn altijd leuk en je puzzel is erg mooi!
Ik zou hem heel licht blauw maken met wat glitter erop. Wit is zo.... wit, is zou meer kiezen voor een beetje luchtblauw.
Mooi gepuzzeld tot zover. Ben benieuwd naar het eindresultaat. Wel showen, he?!
Opvullen met wit en een flinke lading magic sparkles erover!
Ik zou hem ook wit doen maar de glitters weglaten.. dan komt het goud van je lijst mooier uit lijkt me..
Ik zou hem heel licht blauw maken met wat glitter erop. Wit is zo.... wit, is zou meer kiezen voor een beetje luchtblauw.
Mooi gepuzzeld tot zover. Ben benieuwd naar het eindresultaat. Wel showen, he?!
Geloof niet dat er geshowed wordt, de ogen en de mond hebben alles verpest. Ik maak nooit maar dan ook nooit meer zoiets met van die piel oogjes. Ik geeft de taart ook gewoon, ik kan ze hier niet voor laten betalen. Gelukkig zijn het hele goede vrienden, die weten dat ik het echt wel anders kan.
Ik zou hem ook gewoon wit laten en wat glitterspray gebruiken voor wat meer effect....
Succes....
Ach Tascha wat jammer nou zit ik de taartenparade in de gaten te houden om te kijken hoe het is geworden en nou is ze geflopt.
Hoe vonden de vrienden haar ik denk dat het best wel is meegevallen maar jou kennende?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » Kleuradvies