1

Onderwerp: welke stiften/pennen??

Ik heb 1 stift (eetbare natuurlijk) gekocht..de licorice van de webshop maar daar krijg ik niet de zwarte lijnen mee die ik wil..ook niet mooi strak doorlopend lijntje...wie heeft ook van deze stiften setje en heeft de tip welke ik het beste en waar kan aanschaffen??
alvast bedankt..
groetjes
Conny

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

2

Re: welke stiften/pennen??

Ik heb deze van de webshop ook en ik heb er ook 3 bij de Xenos gekocht, maar dan zijn die van de webshop super!!
Die van de Xenos zie je op wit zelfs bijna niet, alleen op eetpapier en dan zijn ze nog zo op ook.

Groetjes, Ilonka
Leven en laten leven, maar geniet van elke dag.

3

Re: welke stiften/pennen??

Ik heb al verschillende geprobeerd en ik blijf het het handigst vinden om het met een dun kwastje te doen. Die pennen drogen ook heel erg snel uit.
Ik heb nu een setje van Wilton met fijne punt. Die vind ik heel hard, maar op zich krijg je daar wel een strak lijntje mee.
En ik heb een setje van Supercook (meegenomen uit Engeland) en die hebben een hele zachte beetje flexibele punt. Dat schrijft best aardig, maar weer niet zo nauwkeurig maar het vloeit ook niet uit.