Onderwerp: Bruidstaart
Hallo allemaal
De trouwerij is achter de rug, en zoals in babbel na het bakken stond heb ik hem zelf gemaakt ....
Vulling: 2 lagen champagnecreme
Poppetjes: Webshop (niet eetbaar)
We houden van simpel en niet te druk:
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Bruidstaart
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hallo allemaal
De trouwerij is achter de rug, en zoals in babbel na het bakken stond heb ik hem zelf gemaakt ....
Vulling: 2 lagen champagnecreme
Poppetjes: Webshop (niet eetbaar)
We houden van simpel en niet te druk:
Amai, jij hebt met die drukte nog tijd gehad om je eigen bruidstaart te maken top
Zo zeg, begrijp ik nu dat je je eigen bruidstaart hebt gemaakt? Echt heel erg mooi, maar waar haal je in hemelsnaam de tijd vandaan?
Heel mooi gemaakt Enne...nog Gefeliciteerd!
Gefeliciteerd Margreet! Mooi gemaakt, eenvoudig en sjiek.
Elegant en mooi.
Margreet gefeliciteerd!!!!!!!!!!!! Je taart is erg mooi geworden. Groot gelijk dat je het zo hebt opgelost en niet voor al die avondgasten ook zo'n taart te maken!!!!!
Wat een prachtige taart!
Gefeliciteerd...je hebt een geweldig mooi bruidstaartje gemaakt!
Gefeliciteerd! Leuk gemaakt je eigen taart!
Margreet gefeliciteerd!!!!!!!!!!!! Je taart is erg mooi geworden. Groot gelijk dat je het zo hebt opgelost en niet voor al die avondgasten ook zo'n taart te maken!!!!!
Uhhh, niet zo een nee, een dag voor het trouwen, dus donderdag heb ik 140 petit fours gemaakt, zie ander topic ...
Wow, wat een werk, nog van harte gefeliciteerd met je bruiloft, en wat stoer dat je alles zelf gemaakt hebt ! Hoe stress-bestendig ben jij wel niet !!!
Hoi Margreet, toch allemaal gelukt met de taart, leuk gedaan, de poppetjes zijn erg leuk. Las al dat jullie een mooie dag gehad hebben. Gefeliciteerd!
mooie taart en gefeliciteerd nog!
Wow, super! (als ik terugkijk naar mijn eigen bruidstaart, twee jaar geleden....die van de bakker kwam...had ik 200x liever zo'n mooie taart gehad!) en dat je tijd had daarvoor...petje af!
Zo petje af hoor meid!
Erg mooi gemaakt!
En gefeliciteerd voor jullie allebei!
leuk om je eigen taart te maken voor de GROTE dag ! gefeliciteerd !!!
enne....hij is erg mooi !
Erg mooie taart , Gefeliciteerd nog !
Groetjes Tineke
De taart is erg mooi geworden!
Nog van harte gefeliciteerd!!
Gefeliciteerd Margreet! Je taart is mooi geworden. Heb je de poppetjes zelf geboetseerd? zien er zo mooi uit!
Groetjes Marja
Ziet er mooi en strak uit. En nog gefeliciteerd met jullie huwelijk.
Mooie strakke taart!!
En natuurlijk van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk!!
Gefeliciteerd taart is erg mooi. Dat je dat aandurft maar wel heel leuk!
Prachtig
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Bruidstaart