1

Onderwerp: Mijn eerste geboortekoekjes...

...en meteen ook mijn eerste koekjes met icing. Tjonge, wat moet ik nog veel leren. Ach, oefening baart kunst. Stap 1: een kleiner spuitmondje kopen. Ik vind de koekjes erg grof, maar voor een eerste keer zijn ze leuk geworden.

Voor Floor, de dochter van de vriendin van mijn zusje (tja, je moet iets als je geboortekoekjes wilt maken en er is niemand in jouw omgeving zwanger ;))

http://www.mijnalbum.nl/Foto-LDS88IOD.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-ZYBCW3VC.jpg

Tips en trucs zeer welkom!

Groetjes Joyce

2

Re: Mijn eerste geboortekoekjes...

Ik vind ze erg leuk, knap gedaan!
En zo grof zijn ze niet hoor... vind t zo ook mooi.

Groetjes van Jacqueline

3

Ik vind ze ook niet grof.....
Ik vind ze SUPERLEUK...:thumb:

4

Ik vind ze heel goed gelukt hoor. Ik heb gisteren ook voor het eerst koekjes gemaakt, maar die durf ik niet te showen. Ze waren wel heel lekker, dat dan weer wel  :D

Groetjes, Elly

5

Elly67 schreef:

Ik vind ze heel goed gelukt hoor. Ik heb gisteren ook voor het eerst koekjes gemaakt, maar die durf ik niet te showen. Ze waren wel heel lekker, dat dan weer wel  :D

precies wat ik wou zeggen. wat is dat moeilijk zeg, idd, die van mij zagen er niet uit maar zijn wel lekker.

6

Wat een schatjes!!

Groeten, Jolanda
I try to watch what I eat, but I'm not fast enough!

7

die zijn heel erg leuk!

8

Ze zijn leuk geworden hoor!

Groetjes Tweety!

9

een fijner spuitmondje voor de roze lijntjes, denk dat dat al veel verschil maakt. dan kun je de  hoekjes bij de ster ook scherper maken.

10

Ze zijn hartstikke mooi hoor!! En icing en ik zijn geen vriendjes (ook nu na 2 jaar nog niet ;) ) dus vind het al hartstikke knap deze koekjes.
Kan je misschien een tip geven (alleen gelezen, nog nooit gelukt ;) :-D), de icing iets vloeibaarder maken, dan loopt het wat mooier en egaler uit. Sukses!!

Groetjes, Lara. Mijn taarten album
"I wud, therefore I exist"