Onderwerp: Mijn variant op de chocobom
LET OP OUD TOPIC!
Morgen gaan we naar vrienden en dat betekend weer taart. Chocolade biscuit gevuld met bonbonbloc vulling. Een laag vulling maar, want ik ben bang dat ie anders wel erg machtig wordt.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Mijn variant op de chocobom
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
LET OP OUD TOPIC!
Morgen gaan we naar vrienden en dat betekend weer taart. Chocolade biscuit gevuld met bonbonbloc vulling. Een laag vulling maar, want ik ben bang dat ie anders wel erg machtig wordt.
wat leuk zeg.....de snoepjes passen precies bij het bandje...Dat heb ik volgens mij ook nog...Is dat die van de kruidvat???? welke snoepjes heb je gebruikt?
Mmmm die ziet er lekker en leuk uit!!!
Wat voor chocoladesticks heb je gebruikt voor de buitenrand??
MMMMMmmm, het water loopt me in de mond 
Dat lint is inderdaad van Kruidvat, de snoepjes zijn mini smarties en de chocosticks zijn Choco knispers van de Aldi. De smarties vind ik ook leukere kleuren hebben dan m&m's, maar dat het zo leuk bij elkaar paste was ook wel een beetje toeval.
Wat willen jullie nog meer weten 
Hahaha, hij klopt helemaal. Dat lint van het Kruidvat heeft nu een hele duidelijke bestemming !!! 
Hahaha, hij klopt helemaal. Dat lint van het Kruidvat heeft nu een hele duidelijke bestemming !!!
Dat was gelijk mijn eerste gedachte!
Super leuke taart zeg! Ik ga volgende week maar opzoek naar de mini smarties en de knispers. Vindt ik heel leuk om te zien 
heel erg leuk en lijkt me heel erg lekker 
Erg leuk en smakelijk!!
Heel erg leuk met dat gekleurde lint en de smarties!
Ziet er mega lekker uit.
mmmmmmm, jammiieeee!
Gaaf.....ik houd wel van chocobommen...jammie...:thumb:
Heel leuk met dat lint erom heen.....
Erg leuk. Ben er vandaag ook aan begonnen maar heb met mijn blonde koppie toch die met noten genomen.... Dus helaas die er maar op.
Top!!
Ik wil dat lint en chocosticks ook...gauw naar Aldi morgen... Thx voor tips.
Grtl
Top!!
Ik wil dat lint en chocosticks ook...gauw naar Aldi morgen... Thx voor tips.
Grtl
Vind m geweldig.
Maarre, maak je die chocolade rand ook vast aan je biscuit, of zet je dat ertegen aan en dan het lint erom?
Dit is een oud topic. Ik heb ze chocosticks er met de botercreme tegenaan geplakt. Ik weet niet of de Aldi ze nog steeds verkoopt.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Mijn variant op de chocobom