Onderwerp: eindelijk geregistreerd lid!
Hallo allemaal,
Mijn naam is Nicolette Molenaar.Ik ben 39 jaar en woon met man en 3 kinderen in Middenmeer, Noord-Holland. Ik volg nu al een jaar regelmatig het forum maar het leek mij teveel gedoe om ook echt deel te nemen..
Vandaag de knoop eindelijk eens doorgehakt. Ik heb tot nu toe veel van jullie mooie taarten, tips, problemen en goede adviezen geleerd en misschien kan eens iets terug doen.
Sommige forumleden ken ik van gezicht omdat we elkaar verschillende keren tijdens cursussen bij Inge of Wendy of Martha hebben ontmoet.
Ik was tot afgelopen jaar docent geschiedenis in Enkhuizen, maar omdat mijn man Kees vanwege zijn werk vaak lang weg is heb ik ontslag genomen om meer thuis te zijn. Daaruit is weer Something Sweet ontstaan, waar ik taarten/cupcakes maak voor anderen. Het is eigenlijk gewoon een uit de hand gelopen hobby waarin ik heel veel creativiteit kwijt kan en mensen blij kan maken. Want zeg nu zelf, dat doen jullie toch ook allemaal. Ik mis het lesgeven zeker, maar wordt van taartendecoreren ook wel heel blij! (en soms gefrustreerd, als het wat minder gaat...!)
Ik vind het heel leuk om anderen enthousiast te maken voor taartdecoreren
Ik vind 3d taarten altijd een leuke uitdaging om te maken en hou erg van boetseren.
En vind het erg leuk om samen met anderen te freubelen.
Ik zal binnenkort wel wat van mijn werk posten, ben je al nieuwsgierig dan kun je altijd even op mijn website kijken www.somethingsweet.nl
Taartdesign & creatieve workshops, ook op locatie en voor bedrijven