Onderwerp: waar o waar paarse cupcake baking cups?
Hallo allemaal ja de titel zegt alles al...
Waar o waar paarse cupcake baking cups te koop in NL/BE?
Tis voor een bruiloft 150 stuks dus Help!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » waar o waar paarse cupcake baking cups?
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik weet wel dat Dr.Oetker paarse heeft,maar dan zitten er meerdere kleuren bij elkaar!!Die kun je gewoon bij de supermarkt kopen,zowiezo de AH.
Succes!!
Dr. Oetker mailen of bellen?
Misschien willen ze wel 150 paarse aan je opsturen. Mijn ervaring is dat je vaker ja krijgt dan je denkt als je bedrijven mailt of belt.
Ik heb ze een tijd geleden bij AH gekocht.
Was toen een actie....misschien hebben ze die nu nog steeds wel??
inderdaad die van dr oetker zitten per 30 in een doosje en dan 3 kleuren waaronder ook paars maar dan heb je er maar 10 paars.
misschien heel brutaal doosjes openmaken wat heel makkelijk gaat en gaan wisselen hahhaa
heb ik gister ook gedaan wilde 30 gele hebben ohhh erg he!
inderdaad die van dr oetker zitten per 30 in een doosje en dan 3 kleuren waaronder ook paars maar dan heb je er maar 10 paars.
misschien heel brutaal doosjes openmaken wat heel makkelijk gaat en gaan wisselen hahhaa
Ja dat idd nogal apart... Vinden andere mensen ook leuk als die papiertjes willen kopen ze allemaal dezelfde hebben....
christol schreef:inderdaad die van dr oetker zitten per 30 in een doosje en dan 3 kleuren waaronder ook paars maar dan heb je er maar 10 paars.
Ja dat idd nogal apart... Vinden andere mensen ook leuk als die papiertjes willen kopen ze allemaal dezelfde hebben....
niet als ze allemaal paarse willen hebben :lol
Dat vind ik dus echt niet kunnen.
Ik zou inderdaad er eens een mailtje naar Dr. Oetker aan wagen!
patchshopgirl.nl
(weet nou niet zeker of ik deze link mag plaatsen??
Alleen kan je ze dan volgens mij net zo goed uit de bakjes van oetker halen.
2 Euro per 25 stuks!
Het zijn ook geen cupcake vormpjes deze maar mini cupcakes!
patchshopgirl.nl
(weet nou niet zeker of ik deze link mag plaatsen??
Bij twijfel niet inhalen
Ik heb het linkje eruit gehaald
Ik heb ook even op internet gezocht, maar kan niks vinden.
Wie weet wil er iemand anders op de forum de andere kleuren, en zo kan je op je aantallen komen?
Ik wil je anders wel helpen aan 10 a 20 stuks
Ik heb ze ook niet gezien bij de makro of paardekoper. Die verkopen alleen maar witte.
En ik maar zoeken naar de gele .... vondt ik nog 1 doos die intact was. (wss iemand anders in Nieuwegein gedaan)
Nee vindt ik niet kunnen. Sorry.
Als je wilt heb ik er 60...........
ik heb er nog 20tig van de oetker voor je geef maar een gil, ik woon 20 minuten van je vandaan
Ebay!! daar hebben ze hele mooie en aparte die je hier niet gauw tegenkom..
Bv Ebay
misschien een raar alternatief maar het proberen waard als je er niet aan kunt komen: Zelf kleuren met voedingsmiddelen kleurstof? Gewoon een soort badje maken en wittepapiertjes erin en paars eruit. Ik heb geen idee of het werkt. Zou ook eerst dr. oetker mailenl
Ebay!! daar hebben ze hele mooie en aparte die je hier niet gauw tegenkom..
Die zijn mini cupcakevormpjes
Enne .. linken naar ebay mag niet helaas.
Of ...
Je koopt zelf tig pakken, en verkoop de rest van de kleuren hier bij V&A?
Ik wil wel de gele van je overnmen
Natacha schreef:Ebay!! daar hebben ze hele mooie en aparte die je hier niet gauw tegenkom..
Die zijn mini cupcakevormpjes
Enne .. linken naar ebay mag niethelaas.
Volgens mij staan er ook grote op ebay als je even doorzoekt.
Ik heb net even gegoogled op "purple cupcake baking cups" en dan krijg je als eerste hit "confectioneryhouse". Daar hebben ze gewone paarse cupcakes. 40-50 stuks voor $3.99. Weet alleen niet wat de verzendkosten zijn dan...
*)
ik heb ook nog heel wat paarse liggen als het goed is
Ik heb net even gegoogled op "purple cupcake baking cups" en dan krijg je als eerste hit "confectioneryhouse". Daar hebben ze gewone paarse cupcakes. 40-50 stuks voor $3.99. Weet alleen niet wat de verzendkosten zijn dan...
*)
Die verzenden niet naar Nederland
Thanks voor alle tips!
Ik heb Dr oetker gemaild maar die konden me niet verder helpen "Helaas Pindakaas"
De kleurcode is wit/zilver/paars dus wie weet kan ik wel een combi maken staat denk ik ook veel leuker op zo'n standaard!
Wat denken jullie?
Connie11, zou je die 60 voor mij kunnen achterhouden?
Bedankt voor het aanbieden en meedenken lieverds!
ik heb misschien ook nog een paarse liggen...ga straks even kijken
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » waar o waar paarse cupcake baking cups?