1

Onderwerp: Stapeltaart Vraagjes ;)

Hallo!
Ik heb wn vraag wie kan mij met en stapeltaart veder helpen?Hooren er houte stokjes in de taarten??
Ik hoop dat er iemand mij en tip kan geeven!

2

Re: Stapeltaart Vraagjes ;)

Ik doe eigenlijk altijd dowels (houten stokjes) in stapeltaarten.

www.taartmomentjes.nl Een taart voor elk moment.

3

Ik heb laatst mijn eerste stapel gemaakt en heb gebruik gemaakt van kitkat. Eerst met een appelboor de gaten in de taart gemaakt en toen een kitkat eringestopt. Past precies en stond als een huis.

4

Als ik een stapel maak, gebruik ik daarvoor dikke rietjes.

5

ik gebruik soms ook kitkat, ik stop ze er zo in, boor niet voor met een appelboor, wel vlak ik de onder en bovenkant af, zodat deze recht lopen ipv scheef, en anders stokjes die ik op maat zaag

6

Ik gebruik ook altijd houten stokjes (die uit de webshop). Een keer heb ik Kitkat gebruikt en dat vond ik er viezig uitzien bij het aansnijden van de taart.

7

Ik gebruik houten stokjes of eetstokjes. Op tartacadabra.nl staat een how to!

8

Iemand heeft een paar dagen geleden geschreven dat zij elektriciteitsbuis gebruikte omdat dit gemakkelijk te snijden is. Is dat misschien iets?

"Kijk nooit op iemand neer, tenzij je hem helpt opstaan."

9

Ik gebruik of dowels of de chocolade stokjes die ze in verschillende smaken bij de appie verkopen!

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

10

Bedankt voor jullie reactie!Maar gebruiken jullie geen tussen plaat tussen de bodems??

11

2 vetvrije kartons tegen elkaar geplakt zodat aan beide zijdes de vetvrije kant zit.

ik heb de mijne nu met sateprikkers gestut omdat ik vergeten was iets anders in huis te halen.