Onderwerp: echt nep
Een echte piepschuimtaart en een beetje overdreven met de veren Maar ik vind hem wel geinig.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » echt nep
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Een echte piepschuimtaart en een beetje overdreven met de veren Maar ik vind hem wel geinig.
Buiten de veren om (sorry, vind het niks) vind ik het een erg mooie nepperd!
De veren zijn idd niet leuk maar voor de rest een hele leuke taart.
Ik vind hem erg leuk!!!
Ik zag die veren ook in een boek, maar lijkt me niet zo handig met aansnijden (wat in jouw geval geen probleem is )
Hele gave nepperd.....
Vind de veren juist wel leuk en de taart ook!
Ik vind hem juist lekker over "the top", super!
Ik vind hem zo wel wat hebben van moulin rouge...uhhh schrijf je dat zo?
Gaaf hoor!!
ja geld voor mij ook vind de veren top erg over done zeg maar heel leuk gedaan
Vind het voor een dummie een erg mooi geheel...!!!!
GAAF, de veren rondom de taart vind ik helemaal geweldig, de veren die erboven uitsteken had ik er niet in gedaan. Als ik zo de foto een beetje naar beneden scrol dan zie ik net die bovenste veren niet en dan is ie helemaal mijn smaak. GEWELDIG.
Je hebt namelijk zo'n mooie balletjes bovenop je taart, die zijn echt gaaf en genoeg in mijn ogen.
Vind m heel mooi geworden, lekker over de top ja!
Lekker over the top, erg mooi!!
Vindt het een super leuke nep taart! Veren zijn echt over de top! Niet mijn ding, maar wel leuk om te zien
ik vind 't een toptaart!!
Vind de taart dus wel erg leuk, lekker over de top, de veren rondom vind ik heel leuk staan, als in moulin rouge zo de boa's, maar die bovenop staan net wat te hoog vind ik persoonlijk. Vind de balletjes bovenop dus wel weer heel erg leuk!!
Maar het is een prachttaart hoor!!
woorden overbodig
Voor een echte taart zou ik het niet zo snel doen die veren maar bij zo'n nepperd vind ik het wel passen! Ik vind het mooi zo hoor!
Ik vind het een super taart!
Groetjes,
Marja
Ik vindt hem super...hou daar wel van !
heb in je album gekeken en vindt dat je een leuke style heb...dat elfje is ook super!!heb hem gelijk opgeslagen hou ook van elfjes!!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » echt nep