1

Onderwerp: Paaskoekjes.

Gister weer eens een beetje creatief geweest :)
http://i111.photobucket.com/albums/n137/bonkiedebulldog/Taart%20en%20cupcakes/IMG_6123.jpg
http://i111.photobucket.com/albums/n137/bonkiedebulldog/Taart%20en%20cupcakes/IMG_6117.jpg
Wat vinden jullie ervan?

Re: Paaskoekjes.

heel mooi,echt pasen bij jou!!!!

groetjes

keep on dreaming...
mijn website www.sweetdreamscakes.nl ook voor workshops in zwijndrecht

3

kijk deze uitstekers hebben mijn zoon en ik ook gebruikt van de week.
krijg meteen zin in pasen met deze lekkere koekjes

4

Leuk!

5

Hey stadsgenootje, mooi gedaan hoor!!!  Ik heb nog een leuke uitsteker van een konijntje, als je hem eens wil lenen, hoor ik het wel.

Groetjes

6

Hey, jij hebt ook de Wilton-set, zo te zien :D Erg leuk gedaan hoor, zo met fondant heb je een heleboel mogelijkheden om te versieren, vind je ook niet? :)

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

7

wachter schreef:

Hey stadsgenootje, mooi gedaan hoor!!!  Ik heb nog een leuke uitsteker van een konijntje, als je hem eens wil lenen, hoor ik het wel.

Groetjes

Tof, een stadsgenootje! We zijn hier zeldzaam he :D
Hier in de buurt zijn "ons" soort taarten nog heel onbekend he, merk je niet? Als je fondant zegt tegen de mensen, dan zeggen ze: wat is dat? :D
Bak je al lang? En al veel creaties gemaakt? Ik zal het onthouden van het konijntje :D
Ik heb ook al veel materiaal bij mekaar gesprokkeld, dus idem he, als je eens iets kan gebruiken ;)  misschien kunnen we nog eens iets van mekaar leren he ;)

Adrienne schreef:

Hey, jij hebt ook de Wilton-set, zo te zien  Erg leuk gedaan hoor, zo met fondant heb je een heleboel mogelijkheden om te versieren, vind je ook niet?

Ja leuk setje he?!  Ik moet zeggen vind het niet alleen leuk en mooi zo met fondant erop, maar ook nog eens heel lekker :9

8

Leuk hoor!

Groetjes Tweety!

9

Echt mooi gedaan!!! :Y

Vele en lieve groetjes Nicole

10

Ik vind ze erg leuk!

Groetje,