Re: Harry Potter boek met spullen uit de film.
leuk zeg!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Harry Potter boek met spullen uit de film.
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
leuk zeg!
Wat een fantastische taart, echt super gedaan!
ik vind m geweldig..en zou m graag een keer namaken voor mijn zoon...dus als t mag???
ik vind m geweldig..en zou m graag een keer namaken voor mijn zoon...dus als t mag???
Op dit thema is het altijd weer moeilijk om steeds weer iets nieuws te verzinnen.ik zag harry op zijn bezem al vaker voorbij komen en dan ga je toch proberen voor iets anders.
Nou was hij ook heel erg gek op boeken lezen.
Maar om op jou vraag terug te komen,ik vind het goed hoor,krijg zelf ook veel inspiratie van anderen hier en gebruik er ook regelmatig dingen van.
klasse !!!
Wat een kunstwerk!!
Echt helemaal geweldig. Ik zeg het niet snel, maar deze isEr schijnt altijd wel ergens de zon
Oooo wauw, echt gaaf!
En al die voorwerpen die je erop heb gemaakt, die ken ik wel
(Heb alle HP's hier in de kast staan en heb ze meerdere keren gelezen!)
heel mooi!!
Wow, die is gaaf! Ben een groot HP fan, dus ik ga hem zeker opslaan. Mooi gedaan!
Ik ben een grote Harry Potterfan en ik vind deze taart echt helemaal GE-WEL-DIG!!!
Heel mooi!!! Wauwie!
Dat ziet er indrukwekkend uit!! Erg mooi gemaakt, knap hoor!!! En ja, waar zouden we zijn zonder google...:lol:
Errug origineel! Geweldig!
Wow die is super mooi gemaakt! Kei leuk vindt ik het!!
ik vind hem super mooi gemaakt
WOW Natasja, deze is ECHT ONWIJS GAAAAAAF!!
Echt een supertaart zeg, alles zooo mooi gemaakt en alles erbij, ben er helemaal weg van, ga hem gelijk opslaan
:-D
heel mooi en creatief gemaakt.
groetjes
WOW Natasja, deze is ECHT ONWIJS GAAAAAAF!!
![]()
Echt een supertaart zeg, alles zooo mooi gemaakt en alles erbij, ben er helemaal weg van, ga hem gelijk opslaan
:-D
Ik ben helemaal vereerd! 
super gaaf!
Wat een mooie originele HP taart !!!! Goed bedacht zeg, en heeeeel mooi uitgevoerd 
wow! echt knap
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Harry Potter boek met spullen uit de film.