1

Onderwerp: kan je afsmeren met bebogeen?

Ik ga een taart maken met als vulling vanillecreme en bebogeen (dat is caramelpasta), en nou kreeg ik het verzoek of ik bijpassende cc's kan maken. Die wilde ik vullen met vanillecreme, en ik vroeg me af of je kan afsmeren met bebogeen. Dan smaken ze ook een beetje hetzelfde. Zou de marsepein gaan smelten, of zou het goed gaan?

Groetjes van Karin

2

Re: kan je afsmeren met bebogeen?

Ik denk dat dat wel kan hoor! Afsmeren met chocopasta gaat immers ook goed!

'If you can dream it, you can do it' (Walt Disney)

3

Ja hier doen ze het gewoon met dulce de leche, je moet wel zorgen dat de bebogeen een beetje zacht is anders trek je zo je taart stuk. Het wordt alleen niet zo strak als met botercr

Groetjes, Lara. Mijn taarten album
"I wud, therefore I exist"

4

waarom niet omdraaien dan? vullen met de bebogeen en afsmeren met de botercreme? of misschien zelfs de botercreme mengen met de bebogeen? of zeg ik nu iets heel geks? :S

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

5

Ik zou dus niet afsmeren met bebogeen, laatst met dulche de leche gedaan en dat vond mijn marsepein niet zo leuk. Ik daarna ook niet trouwens.

Life is uncertain... do the wud first! ;)

6

kwebbeltje schreef:

waarom niet omdraaien dan? vullen met de bebogeen en afsmeren met de botercreme? of misschien zelfs de botercreme mengen met de bebogeen? of zeg ik nu iets heel geks? :S

Helemaal niet gek!!!!! Is mijn favoriete smaakje voor door de botercreme!!

If life gives you lemons, make lemoncurd.

7

Ik smeer ook af met bebogen, gaat prima. Is ook niet minder strak of zo hoor!

groetjes Syl