1 Laatst bewerkt door kwebbeltje (24-03-2009 21:18)

Onderwerp: voor het afscheidsdiner op school

Nordin zijn juf gaat de groep verlaten. als verrassing hebben ze morgenavond een afscheidsdiner geregeld op school. iedereen maakt iets lekkers. dus om nu niet weer met een zoete taart aan te komen zetten heb ik voor de verandering maar eens een hartige taart gemaakt. ik zat er eerst aan te denken om 2 taarten te maken totdat ik op het geniale :+ idee kwam om gewoon een 4kant te maken in mijn uitschuifbare bakrand. ingredi

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

2

Re: voor het afscheidsdiner op school

Ohh dat ziet er erg lekker uit...:thumb:

3

Ziet er lekker uit kwebbeltje..heet jou zoontje nordin?:D

4

leeuwin schreef:

heet jou zoontje nordin?:D

yep!!!

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

5

Kwebbel wat leuk..ik ben zelf ook half marokkaans :)
Sterkte met je vader

6

Ziet er heerlijk uit!

7 Laatst bewerkt door kwebbeltje (25-03-2009 08:03)

leeuwin schreef:

Sterkte met je vader

grappig dat jij het leuk vind en dat je zelf "ook half marokkaans" bent, maar dat zijn wij niet  hoor :+ . wij zijn zo boers en nederlands als maar zijn kan, aan beide kanten van de familie geen druppeltje ander bloed te vinden en dragen nog net geen klompen ;) . wij vonden de naam Nordin gewoon heel erg leuk. is toch apart en klinkt nederlands, je spreekt het uit zoals je het schrijft en is zelfs door mijn 97jarige oma goed uit te spreken en klinkt goed bij onze typisch nederlandse achternaam. vandaar ;)
foto van bijna een jaar geleden: Collin links en Nordin rechts ;)
http://94.100.113.105/120300001-120350000/120328401-120328500/120328496_5_ifnx.jpeg

jammie!!

9

Mmmmm,
zit net te denkem wat ik vanavond wil gaan eten. moet iets makkelijks zijn omdat iedereen uitvliegt vanmiddag en begin van de avond. Dit is natuurlijk makkelijk omdat je het al klaar kan maken.

Groetjes, Ilonka
Leven en laten leven, maar geniet van elke dag.

10

kwebbeltje schreef:
leeuwin schreef:

Sterkte met je vader

grappig dat jij het leuk vind en dat je zelf "ook half marokkaans" bent, maar dat zijn wij niet  hoor :+ . wij zijn zo boers en nederlands als maar zijn kan, aan beide kanten van de familie geen druppeltje ander bloed te vinden en dragen nog net geen klompen ;) . wij vonden de naam Nordin gewoon heel erg leuk. is toch apart en klinkt nederlands, je spreekt het uit zoals je het schrijft en is zelfs door mijn 97jarige oma goed uit te spreken en klinkt goed bij onze typisch nederlandse achternaam. vandaar ;)
foto van bijna een jaar geleden: Collin links en Nordin rechts ;)
http://94.100.113.105/120300001-1203500 … _ifnx.jpeg

HAhahaah grappigg dat hoor je niet vaak nee,wel een hele mooie naam vind ik nordin!Betekend licht van het geloof :) Ga wel erg offtopic nu hihih.Maar echt 2 knappe jongens heb je!

11

Ooo dit is echt lekker!! Dat wordt smikkelen morgen!!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

12

ziet er lekker uit en wat hebben je mannen prachtige sprekende ogen

13

Ziet er super lekker uit hoor!

Groetjes Tweety!

14

Ziet er heerlijk uit!

15

Is dat een Marokkaanse naam? Wist ik niet! Wordt op de Antillen ook best vaak gebruikt! Niet gek, want het is idd een mooie naam. Mooie betekenis trouwens ook, leeuwin!

Prachtige zonen heb je trouwens! Zo nu ga ik een hartig taartje bakken! THX voor de inspi :D:D

groetjes Syl

16

Ziet er jummie uit!! :9

Groetjes Janny