1

Onderwerp: Rijstemeel & andree glutenvrije vragen

Via de zoekfunctie heb ik een recept gevonden voor een glutenvrij kapsel. Hier heb ik rijstemeel voor nodig.
Wie weet waar ik dit kan kopen? Of heeft iemand van jullie (hier uit de buurt) dit in huis???

En er stond ook dat botercreme glutenvrij is. Is dat ook met de botercrememix van de webshop??

En is marsepein als het is gekleurd ook nog glutenvrij???

Nou ja, je merkt wel dat dit mijn eerste keer wordt...:lol: Ik zie jullie reacties graag tegemoet...

Groetjes van Mandy
Bekijk mijn taarten op www.taartenvanmandy.mijnalbums.nl

2

Re: Rijstemeel & andree glutenvrije vragen

Je hebt mail.

Wat ik nog wel vergeten ben om te zeggen, werk heel hygi

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

3

[quote=Jos

Groetjes van Mandy
Bekijk mijn taarten op www.taartenvanmandy.mijnalbums.nl

4

Is rijstemeel niet dat wat je kinderen vroeger in de eerste pap kon geven (wordt ook wel gewoon rijstepap genoemd).
Dat kan je gewoon in de supermarkt kopen (staat bij de pap, en dan niet de Brinta).

Groetjes, Ilonka
Leven en laten leven, maar geniet van elke dag.

5

Toko!

Ketanmeel is kleefrijstmeel, kun je ook voor een gedeelte in je cake/kapsel gebruiken, dat maakt het wat minder poederig. Ze hebben ook gewone rijstemeel. En ook tapiocameel, dat kun je ook in gebak gebruiken.
Succes!

Kijk ook voor De TaartenAgenda 2014 op www.lilotaart.nl !

6

maismeel is ook glutenvrij

7

De natuurwinkel heeft ook veel soorten glutenvrij meel. En bij speciale allergiewinkels (internet) kun je zelf glutenvrij zelfrijzend bakmeel kopen.
Ik zou de rijstemeel die ze voor pap gebruiken (nutrix) niet gebruiken, dit werkt niet.

8

suz@nne schreef:

maismeel is ook glutenvrij

Ja maar dat heeft wel een sterkere eigen smaak dan rijstemeel...

9 Laatst bewerkt door lilo (26-03-2009 10:57)

irene71 schreef:

De natuurwinkel heeft ook veel soorten glutenvrij meel. En bij speciale allergiewinkels (internet) kun je zelf glutenvrij zelfrijzend bakmeel kopen.
Ik zou de rijstemeel die ze voor pap gebruiken (nutrix) niet gebruiken, dit werkt niet.

Het jammere is dat de speciale produkten vaak zo duur zijn! Vandaar dat ik naar alternatieven ben gaan zoeken...

10

ik weet er helaas alles van, mijn dochter heeft een glutenvrij, koemelkvrij en ei vrij dieet :\ .
Je kan bloem vaak vervangen door een mengsel van boekweitmeel en rijstemeel, dat is de goedkoopste oplossing.