1

Onderwerp: gecondenseerde melk?

Weet niet of mijn vraag hier hoort.

Kan iemand van jullie mij vertellen wat deze melk in Nederland ongeveer kost? En hoe groot die verpakking dan is? Vind hem hier best prijzig namelijk. Nu hebben ze een leegverkoop van de kilo verpakking, maar voordat ik heel veel insla, wilde ik weten wat het in Nederland kost. Mocht het daar niet zo duur zijn, dan hoef ik hier niet zoveel in te slaan.

Bedankt alvast.

2

Re: gecondenseerde melk?

een blikje van 250ml kost hier ongeveer 1 euro. als ik het zo uit mijn hoofd weet. ik weet niet hoeveel gram dat is, maar zal meer zijn dan 250.

3

dank je wel. Heb je ook enig idee wat voor een taart je daarmee kunt vullen? Hoe groot zeg maar? Heb je 1 zo'n blikje per keer nodig of meer?

4

ik heb ze nog nooit voor

5

hoi
waar kun je ze dan kopen ???appie heeft ze niet ik ben er wel achter gekomen dat je bij de jumbo kant en klare dulche de leche kan bestellen .
moet je wel een paar dagen van te voren door geven

6 Laatst bewerkt door witje75 (26-03-2009 11:28)

Kant en klare dulce de leche staat hier gewoon in de C1000.
En als ik de prijzen zie, kan je dan net zo goed maar meteen de kant en klare kopen. Wel iets duurder maar veel minder werk.
Staat bij ons gewoon bij het broodbeleg. Merk: Mijn oma.

7

kant en klare verkopen ze hier niet voor zover ik weet. Of het moet een andere naam hebben. Ik denkd at ik nog maar wat blikken in ga slaan. Is nu toch wel voordelig. Vooral als ze daar 1,69 zijn. Bedankt.

8

Bij de AH hebben ze hier ook kant en klare dulce de leche, van het merk "mijn oma". In elk geval bij de AH XL. En daar hebben ze trouwens ook gecondenseerde melk, bij de buitenlandse spulletjes.

*)

If there's no chocolate in heaven, I'm not going!!!
Trots op mijn nieuwe website! Taartenfreak.nl

9

Weet iemand hoe lang een groot blik in het water moet? Net zo lang als een kleine of langer. Het is een blik van 1 kg. Bedankt

10

Heb gister de melk een uurtje of 4 laten koken. Mijn vriend heeft hem net open gemaakt en gelijk een lepel erin gestoken. Wat is dat lekker spul zeg. Het is echt een toffee kleur en lekker dik. Denk dat dit 1 van de favoriete vullingen wordt. Gauw dus nog een paar blikken erbij halen.

Bedankt voor alle tips enzo op de site

11 Laatst bewerkt door witje75 (27-03-2009 15:34)

Ik heb hem net bij de C1000 gekocht, 450 gr. voor

12

dank je wel. is idd nog best prijzig vind ik. Jammer dat het zo lekker is ;-)