Onderwerp: mijn eerste taarten!
nou , hier dan mijn eerste taarten! val toch wel tegen hoor! maar erg leuK!!
tips zijn welkom! graag zelfs!)
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » mijn eerste taarten!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
nou , hier dan mijn eerste taarten! val toch wel tegen hoor! maar erg leuK!!
tips zijn welkom! graag zelfs!)
ow nee geen foto? hoe krijg ik die haakjes ipv de () die ik nu heb?, denk dat dat het probleem is...
Bovenaan rechts naast de letter P
Hele lieve taart.....:thumb:
ok, bedankt!!!
k dacht alleen dat het roze wel wat feller zou worden al sikmeer kleursrof gebruikte maar dat was helaas niet zo, dus nu zie je niet zoveel kleurverschil
ach ja, alle begin is moeilijk
Wel een heel lief taartje, inderdaad jammer dat het kleurverschil niet zo groot is...de jarige job zal er toch wel heel blij mee zijn geweest!
Een leuke taart!!
In elk geval een tip over de letters: Laat ze eerst even drogen voordat je ze op de taart legt, dan vervormen ze niet zo.
bedankt jose!
ik heb ze ook wel laten drogen in de koelkast maar zodra ik die dunne lettertjes beetpak lijken ze wel weer slapjes, misschien evenin de vrieze, kan dat?
Wat een leuke eerste taart!
bedankt jose!
ik heb ze ook wel laten drogen in de koelkast maar zodra ik die dunne lettertjes beetpak lijken ze wel weer slapjes, misschien evenin de vrieze, kan dat?
nee, niet in de koelkast leggen, ook niet in de diepvries. Laat het gewoon open en bloot staan - wellicht op een bakpapier. Het droogt binnen een uur helemaal op, en dan kan je ze makkelijker op de taart leggen. Wel voorzichtig want ze kunnen ook snel breken 
Ben benieuwd naar je volgende creatie!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » mijn eerste taarten!