1

Onderwerp: mixen biscuit

hoi hoi
heb een vraagje heb ik een duits bakprogramma te horen gekregen dat als je
biscuit mix ,mixt je dan het meel erbij kunt mixen maar je moet dan wel op de dezlfde stand blijven mixen als je je eieren met suiker mixt hoogste stand.heeft iemand dit ooit uitgeprobeert of het werkt?

2

Re: mixen biscuit

Ik gebruik kant en klare mix. Alles bij elkaar en mixen maar!!!

Lekker makkelijk. :lol:

Groetjes, Ilonka
Leven en laten leven, maar geniet van elke dag.

3

marietje-18 schreef:

hoi hoi
heb een vraagje heb ik een duits bakprogramma te horen gekregen dat als je
biscuit mix ,mixt je dan het meel erbij kunt mixen maar je moet dan wel op de dezlfde stand blijven mixen als je je eieren met suiker mixt hoogste stand.heeft iemand dit ooit uitgeprobeert of het werkt?

Ik snap je vraag niet.
Vraag je nu of je eerst eieren en suiker kunt mixen en daarna de bloem erdoor kunt mixen? In dat geval: beter eerst eieren met suiker mixen en dan de bloem er rustig doorheen spatelen. Dus niet meer met de mixer.
Tenminste, zo doe ik het zonder mix!

www.kleinstukjedan.nl: Onweerstaanbare recepten
www.facebook.nl/kleinstukjedan: nieuwe recepten op je wall

4

Ik gebruik het recept van Lady Sharon en dat bevalt mij prima!
(Dat is eieren en suiker op de hoogste stand en op de laagste stand het meel schep voor schep erbij.)

"Kijk nooit op iemand neer, tenzij je hem helpt opstaan."

5

hoi
in dat bakprogramma deden ze eieren en suiker op hoogste stand mixen en dan lepel voor lepel meel erbij na 15 min mixen,wilde graag weten of dit kon ,
ga het eens proberen als annelies .
het meel erdoor spetelen gaat bij mij niet goed weet niet of het zo hoort maar het meel word niet goed opgenomen door eiermengsel?je blijft meel zien

6

Zeef je de meel van te voren?
Anders kan je klontjes krijgen

Groetjes, Ilonka
Leven en laten leven, maar geniet van elke dag.

7

ja hoor doe het zelfs 2 keer het wil maar niet lukken als ik het meel er bij moet doen
dacht met dit in het bak programma is mijn probleem meteen verholpen haha