Re: 3x cars, dolfijn, woezel en pip en draakje
echt supergoed gedaan!!!!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » 3x cars, dolfijn, woezel en pip en draakje
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
echt supergoed gedaan!!!!
Wat een gave taarten allemaal!!! ik vind je Cars allemaal superleuk en je dolfijn is ook helemaal geweldig!!! Mooi gedaan joh! 
Prachtige taarten allemaal, vooral de dolfijn!!
Gave taarten Ester!!!
Supertaarten! Woezel en Pip is wel heeeeel leuk geworden.
nou nou nou echt super mooi hoor....
Hoe zit het met die taarten van 20 cm de zijkanten, heb je ze gewoon gepuzzeld en daarna erop geplakt,....was het niet te veel werkt of viel mee....
Ik vind ze onwijs gaaaaaaaaaffffffffffffffffffff 
nou nou nou echt super mooi hoor....
Hoe zit het met die taarten van 20 cm de zijkanten, heb je ze gewoon gepuzzeld en daarna erop geplakt,....was het niet te veel werkt of viel mee....Ik vind ze onwijs gaaaaaaaaaffffffffffffffffffff
Ik heb alle auto's in de loop van de week gemaakt (gepuzzeld) en er idd opgeplakt. Soms (ze liggen onder plastic folie) zijn ze nog niet hard en kan ik ze goed op de rand plakken. Ik vond het wel veel werk hoor en ik ben niet zo van de cars haha...
Ik had veel plaatjes al hier liggen (geprint en uitgeknipt) en kon ik gelijk aan de slag. De andere plaatjes heb nog uitgeprint (op de juiste grootte) en uitgeknipt en toen gepuzzeld.
Ja wat is veel werk. Ik doe als de kids op school/peuterspeelzaal zitten. Kleine handjes wil ik er niet bij hebben haha. Ja en dan is het veel werk naast de andere taarten en het huishouden..
Prachtige taarten zeg! Je bent super druk geweest de laatste tijd! Super hoor!
Prachtige taarten zeg! Je bent super druk geweest de laatste tijd! Super hoor!
Ja ja en het gaat maar door...hobby....? soms niet meer haha
wauw wat een mooie Cars taarten zeg, super
Wat een produktie!!! Mooi 
Knap hoor, ik vind ze erg mooi!
ze zijn allemaal echt z
Heel mooi... wat een werk die carstaarten!! complimenten hoor!
ik vind het echt knap. mooi en met al die details
Die woezel en pip taart is echt gaaf en die draak is helemaal cool
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » 3x cars, dolfijn, woezel en pip en draakje