Onderwerp: Voor Marlies: Toy Story
Marlies vroeg laatst waar ze nou bleven. Nou, hier zijn ze dan Compleet afgekeken van jouw voorbeeld met de rand en sterretjes er omheen
Ik houd niet zo van prints op taart/cupcakes, maar ik zag het
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Voor Marlies: Toy Story
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Marlies vroeg laatst waar ze nou bleven. Nou, hier zijn ze dan Compleet afgekeken van jouw voorbeeld met de rand en sterretjes er omheen
Ik houd niet zo van prints op taart/cupcakes, maar ik zag het
Ook al zijn het printjes, het ziet er wel heel erg ooi uit! En ook je bloemen/stippen cc's zijn mooi!
ooh i love toy story !!
ze zijn echt leuk geworden
en idd als ik jou was had ik ook mooi gekozen vor prints hoor
Heel leuk geworden,jij breng mij wel op ideen,want ik moet binnenkort ook cc van cars te maken,en ik vroeg mij al af hoe ik zal maken,en ik denk dat ik ook prints ga gebruiken.:)
groetjes
Ik vind ze allebei waanzinnig. Toch vind ik deze printjes wel heel gaaf hoor! En wat leuk met zijn naam erop. Hoe lever jij deze print(opdracht) aan, al in een ronde vorm?
wij zijn hier ook helemaal into toy story dus we zitten hier met drie te ooh-en en aah-en achter de pc
De andere cuppies zijn mooi door hun eenvoud.
Iedere keer zat ik al te speuren naar je cakejes en hier zijn ze dan eindelijk. Helemaal top zijn ze. Leuk dat de naam er ook bij staat! En ook een leuk idee om verschillende maten sterren te gebruiken, die ga ik dan weer onthouden!!!
Je andere cakejes vind ik ook erg sweet...
ohhhh wat super gaaf zeg!
Ik vind ze allebei waanzinnig. Toch vind ik deze printjes wel heel gaaf hoor! En wat leuk met zijn naam erop. Hoe lever jij deze print(opdracht) aan, al in een ronde vorm?
Ik heb gewoon een A4tje gemaakt met photoshop, plaatjes samen gevoegd (want Woody en dat paard waren aparte plaatjes), naam erbij, en toen ongeveer afgemeten hoe de verhoudingen moesten zijn (achteraf vond ik dat het wel iets kleiner kon) en gewoon de achtergrond (dus de rest van het A4tje) helemaal dezelfde kleur, ik had dus 2 A4: 1 witte en
Ik heb toen alle rondjes uitgeknipt, is wel een rotwerkje hoor!
Had je ze liever gepuzzeld dan?
ze zijn heel knap gedaan ...en ja bij mij wilden ze buzz er ook op maar heb gezegd dat ik dat niet zag zitten (spijtig had ik geen ouwel)
mascha schreef:Ik heb toen alle rondjes uitgeknipt, is wel een rotwerkje hoor!
![]()
Haha, nee, wat dat betreft is rondjes uitknippen een peuleschil ofzoiets.
Maar het was nog best een werkje, ik dacht: ouwel er op en rondje eromheen, maar alles bij elkaar (met plaatjes maken en uitknippen en die rondjes uitsteken enzo) was het toch nog wel een paar uurtjes werk. En dat voor ouwel-cakejes.
(het is trouwens geen ouwel maar die andere (dikkere) dingen)
Mooi gedaan hoor!!
Vind ze er super uitzien maar hoe plak je de rondjes vast op je cupcake?
Ik mag ze ook binnenkort maken dus vandaar even mijn vraagje.
Heel leuk allemaal! Mooi gemaakt!
Heel erg mooi hoor!! En toch heel persoonlijk zo met zijn naam er op! Goed gedaan.
ik vind dat je het super strak opgelost hebt zo! Heel mooi geheel
catherine schreef:mascha schreef:Ik heb toen alle rondjes uitgeknipt, is wel een rotwerkje hoor!
![]()
Haha, nee, wat dat betreft is rondjes uitknippen een peuleschil
ofzoiets.
Maar het was nog best een werkje, ik dacht: ouwel er op en rondje eromheen, maar alles bij elkaar (met plaatjes maken en uitknippen en die rondjes uitsteken enzo) was het toch nog wel een paar uurtjes werk. En dat voor ouwel-cakejes.
(het is trouwens geen ouwel maar die andere (dikkere) dingen)
ik vind het altijd wel heel leuk om de eindresultaten van de prints te zien zo ook deze mascha heel leuk gedaan hoor
je toys plaatjes waren uit geprint op icing sheets
het ziet er super vrolijk uit, al zijn het prints erg leuk gedaan !
Hey Masch, vind ze dus heel gaaf geworden, ook al zijn het prints, ziet er super uit!! Je bloemen cupcakes zijn errug lief, geworden, vond je bloementaarten ook prachtig (maar dat wist je al :-D)!
Hoi, mag ik mischien een onbeleefde vraag stellen ? ik ben nieuw hier , maar ik neem aan dat de plaatjes van ouwel zijn ? waar heb je die laten maken ? echt super !
groetjes, Muriel
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Voor Marlies: Toy Story