Onderwerp: Mijn laatste creaties: Kleurig, golf, zwanger, cupcakes, nijntje.
Allereerst wil ik even iedereen complementeren met alle prachtige taarten en cupcakes!!! Ik ben de laatste tijd niet zo actief geweest op het forum, maar heb wel af en toe even gekeken.
Vandaar dat ik nu even mijn laatste creaties in 1 onderwerp "prop".
Alvast bedankt voor het kijken!
Deze taart heb ik voor de verjaardag van mijn vriend gemaakt. Ik had hem een kadobon voor een golfclinic kado gedaan, dus vandaar deze taart. Helaas had ik geen lichte basterdsuiker voor de bunker.... en ik kreeg de clubs ook niet goed silver, dus als iemand tips heeft. De taart is gevuld met 2 lagen bokkepootjes vulling.

Omdat we aan 1 taart niet genoeg hadden, heb ik deze ook nog gemaakt. Gevuld met monatoetje citroenkwarktaart en lemoncurd.

Om mijn vriend op zijn werk te laten weten dat ik zwanger ben, heb ik deze taart gemaakt. Ik had niet heel veel tijd (en inspiratie) dus vandaar dat ik met de tappits gewerkt heb. Op die manier kreeg iedereen een stukje met een tappit, zodat ze toch konden zien waar het om ging.

Voor 5 december had ik even snel wat cupcakes gemaakt, stond erg gezellig op tafel. De cupcakes had ik gevuld met botercreme extra met kruidnoten erdoor. En door de cupcake mix had ik speculaaskruiden gedaan.

Voor de 1e verjaardag van mijn nichtje, had mijn zusje gevraagd of ik een nijntje taart wilde maken. Ik heb het kaartje van de uitnodiging als voorbeeld gebruikt. Ook deze is weer gevuld met 2 lagen botercreme extra met bokkepootjes (op verzoek). Het meptaartje (of meer het gooitaartje) is gevuld met 1 laag mona aarbeienkwarktaart.

En tenslotte nog een paar minicupcakes, die ik samen met mijn zoontje van 3 heb versierd.

Nogmaals bedankt voor het kijken!