1

Onderwerp: Ik zoek Hazelnotenvulling!!

Hallo,

Ik ben op zoek naar een heerlijke hazelnotenvulling!! Ik zat zelf te denken aan botercreme met hazelnoten pasta of de bon bon bloc vulling. Maar ik weet niet of dat echt lekker naar hazelnoot smaakt?? Wie kan me verder helpen!! Ik moet zaterdag een taart leveren met hazelnoten vulling dus vandaar. Ik wilde het met Patidess Hazelnoot (120gr) doen maar die was uitverkocht.

Alvast bedankt voor jullie hulp!!

Re: Ik zoek Hazelnotenvulling!!

Hoi corina,

misschien is dit wat hazelnotenschuimtaart;

http://www.mijnalbum.nl/Foto-NXXPVH8S-D.jpg

Ik heb een keer botercreme gemengd met Nutella en dat gaf echt een lekkere smaak hoor!

4

Met Nutella is heel lekker maar wel erg zoet en ook erg chocoladerig, maar ik ben er gek op hoor. Je kunt ook hazelnoten even roosteren in de oven, daarna malen met de keukenmachine en gewoon door de webshop mix doen. Heb ik een keertje met pistache-noten gedaan en was echt verrukkelijk, heeeeel nootachtig!! ;) :-D

Groetjes, Lara. Mijn taarten album
"I wud, therefore I exist"

5

BonBon pudding die heb je in hazelnootsmaak.....;)
en lekkerrrrrrr....:lol:

Misschien een domme vraag maar waar kan je die bonbon pudding kopen?

7 Laatst bewerkt door marliesb (25-03-2009 14:54)

Gewoon bij AH of de Jumbo haal ik die.....
Het is net zo'n pakje als Saroma pudding maar dan iets groter....

8

Heb dit recept van de site geprobeerd, errg lekker!! :9

http://www.deleukstetaarten.nl/index.ph … nootmousse

Groetjes Janneke

Pluk de dag!
Maar laat wat hangen voor morgen...

9

van het merk patidess bestaat ook de hazelnoot, heb deze nog nooit uitgeprobeerd maar alle andere smaken bijna wel, en die zijn erg lekker!

Wat een bloemetje?  nee van mij krijg je een taart!!!

10

Hoi, ik van de week een taart gebakken met pralinepasta van de Aldi. Maar ik heb deze pasta laatst ook bij AH gezien. Ik heb hem eerst lekker luchtig geklopt en vervolgens beetje voor beetje 1 dl ongeklopt slagroom toegevoegd en toen nog even doorgeklopt. De vulling was echt een groot succes.

Jos

11

ik heb laatst hazelnoot praline pasta van huismerk jan linders door de botercreme gedaan. dit vonden wij erg lekker! Is zeker niet chocolade achtig