Onderwerp: nijn maar dan anders
zondag werd mijn dochter 1 jaar. daar horen uiteraard taarten bij. nu ben ik nog niet zo goed in puzzelen, en boetseren lijkt bij mij al helemaal nergens op, dus had ik bedacht dat ik de speelgoed nijntjes zou gaan gebruiken. ze zijn een beetje groot voor op de taart, maar het geheel was wel heel erg leuk. de taarten waren heerlijk, en ik kreeg heel veel complimenten voor de taarten.
nijntje in de dierentuin, gewone biscuit uit de recepten hiernaast, gevuld met frambozen-merengue-botercreme, 'verse' frambozen uit de diepvries, en soyaslagroom met koffieleutjes. en ook afgesmeerd met de frambozen-bc. bekleed met de mmf uit de webshop.
nijntje in de speeltuin, choco biscuit van de webshop, gevuld met koffieleutjes-soya-slagroom (was over van de melkvrije taart) en dulce-de-leche. afgesmeerd met merengue-bc. bekleed met mmf uit de webshop.
en een meptaart zonder mmf.... maar wel afgesmeerd met frambozen bc, bosvruchten hageltjes erop en gegarneerd met roze slagroom. gevuld met zwitsers room.
ook nog nijntje koekjes gebakken, voor de kinderen die op de verjaardag kwamen. maar die plaats ik in de andere ruriek.