Onderwerp: blanda
Ik lees hier wel over die blanda-schalen van ikea....
Kunnen die dan in de oven??
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » blanda
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik lees hier wel over die blanda-schalen van ikea....
Kunnen die dan in de oven??
Ik heb de RVS en die gaat gewoon de oven in. Bakt heel makkelijk. En aan de schaal zelf zie je niets, die gaat gewoon de vaatwasser in en hij is weer zo goed als nieuw.
Volgens mij kan de glazen ook in de oven, maar die vond ik niet zo mooi voor als schaaltje op tafel. Nu heb ik 2 vliegen in 1 klap.
De glazen kunnen inderdaad ook in de oven.
Pas op met glas dat net uit de oven komt, bij mij zijn laatst 2 schaaltjes geknapt toen ze uit de oven kwamen.
Heb zelf de RVS blanda schalen, even afwassen en je ziet er niets meer van dat je ermee gebakken hebt.
Ik heb een schaal van de HEMA lijkt op de Blanda, weet iemand of deze ook in de oven kan of heeft iemand er ervaring mee?(volgens mij is het nl. ook RVS)
Ik heb een schaal van de HEMA lijkt op de Blanda, weet iemand of deze ook in de oven kan of heeft iemand er ervaring mee?(volgens mij is het nl. ook RVS)
Dan zou hij zeker mogen. Alleen bepaald glas mag er niet in, maar metaal kan altijd.
Dan zou hij zeker mogen. Alleen bepaald glas mag er niet in, maar metaal kan altijd.
Dankje Witje, dan ga ik een keer proberen een grote boltaart te maken en hopen dat het lukt.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » blanda