Onderwerp: welk beslag?
Welk beslag heb ik nodig voor cupcakes die ik wil deoreren met fondant?
Gewoon cakebeslag (dat lijkt mij nl nog al machtig met fondant of valt het wel mee?)of dat waar je ook een kapsel mee maakt?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » welk beslag?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Welk beslag heb ik nodig voor cupcakes die ik wil deoreren met fondant?
Gewoon cakebeslag (dat lijkt mij nl nog al machtig met fondant of valt het wel mee?)of dat waar je ook een kapsel mee maakt?
http://www.deleukstetaarten.nl/index.ph … n:Cupcakes
Dit is een van de lekkerste cupcake beslag.
Tenminste, iedereen zegt dat het heerlijk smaakt.
Met als vulling jam.
Ja, die is heel lekker, en ook makkelijk te maken! Ik heb ze ook wel eens gemaakt met appel/ suiker/kaneel erin, ook heerlijk! Of een blokje chocola erin, of afsmeren met pasta, jam, botercreme, of...., of.....
Ik vind zelf de bananen cupcakes altijd het lekkerst, die zijn heel smeu
Ik ga is op je site kijken. Bedankt voor de tip.
ik gebruik gewoon mijn mix voor kapselbisquit, ik wist in het begin niet eens dat er speciaal mix voor CC bestond, maar dat scheelt toch niet veel, lijkt mij!
Nou Christol, dat scheelt alles hoor In Cupcakemix gaat boter, in kapselmix niet. Kapselmix moet je juist lang en op hoge snelheid mixen, cupcakemix moet op langzame snelheid kort gemixt worden en de smaak is echt h
Oke marianne, ga ik dat ook eens uitproberen, maar dan lijkt het toch meer gewoon op cake, want dat doe ik ook vrij regelmatig, gewoon cupje vullen met boerencakemix van de molen. en die vul ik niet terwijl ik die van kapselmix altijd een vulling inspuit met een spuit.
Dat is ook waar, cupcakemix is een soort van cakemix, je kunt er ook erg lekkere cakes mee maken
Cupcakes van biscuit zul je denk ik wel moeten vullen, want een hap droge biscuit is niet echt yummie, toch? Cupcakes van (cup)cakemix h
Dat is ook waar, cupcakemix is een soort van cakemix, je kunt er ook erg lekkere cakes mee maken
Cupcakes van biscuit zul je denk ik wel moeten vullen, want een hap droge biscuit is niet echt yummie, toch? Cupcakes van (cup)cakemix hWat een bloemetje? nee van mij krijg je een taart!!!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » welk beslag?