Onderwerp: Guus kom naar huus
Voor mijn broertje die Graafschap-fan is, een verjaardagstaart in Graafschap stijl met natuurlijk de mascotte Guus.

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Guus kom naar huus
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Voor mijn broertje die Graafschap-fan is, een verjaardagstaart in Graafschap stijl met natuurlijk de mascotte Guus.

Ohhh die is gaaf...:thumb:
leuk!!
Die is leuk zeg!!
hihi..ken guus niet maar hij is leuk!!
haha hij is leuk!
wat een leuke guus!
Hahaha geweldig! Wat een super taart!
heel leuk!
Die is leuk!!
wat een te gekke mascotte en dus ook taart !!!
Als mijn dochter van 8 dit ziet.... bestelt ze 'm vast voor d'r verjaardag in augustus denk ik
, helemaal fan van de Graafschap!
Zal die broer van je de taart net zo leuk vinden als de 2-0 overwinning op Heerenveen...?!?! Ik vind van wel, mooi gemaakt joh!
Grappige taart, ziet er heel leuk uit!
Las je titel en moest wel lachen, want mijn broer heet Guus en woont in Aruba... voor mij zou de titel dus wel toepasselijk zijn 
Die is grappig, zeg!
Als mijn dochter van 8 dit ziet.... bestelt ze 'm vast voor d'r verjaardag in augustus denk ik
, helemaal fan van de Graafschap!
Zal die broer van je de taart net zo leuk vinden als de 2-0 overwinning op Heerenveen...?!?! Ik vind van wel, mooi gemaakt joh!
Haha ja het was een zeer geslaagd weekend voor hem zo alles bij elkaar! Hij gaat de foto naar de Graafschap opsturen
PS Hij werd 27 maar vond de taart en vooral Guus helemaal leuk
Grappige taart, ziet er heel leuk uit!
Las je titel en moest wel lachen, want mijn broer heet Guus en woont in Aruba... voor mij zou de titel dus wel toepasselijk zijn
Dat is wel heel toepasselijk inderdaad, wat grappig zeg!
Das nog is een andere voetbaltaart!Heel erg leuk!
Mooi taartje, Guus is erg leuk!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Guus kom naar huus