1

Onderwerp: sprieten van ijzerdraad

Hallo,

ik wil een taart maken waar ijzerdraad uitkomt met daar een bloemetje o.i.d. erop. Nu had ik begrepen dat je dat met floral wire kunt doen. En nu wil ik een bestelling doen op de webshop maar heb geen idee welke dikte ik eigenlijk moet hebben! Wie kan mij daar een antwoord op geven?

Groetjes Saskia.

Verander wat je niet kunt accepteren, en accepteer wat je niet kunt veranderen!

2

Re: sprieten van ijzerdraad

De zilveren en gouden zijn er alleen in 24 gauge (dacht ik), en dat is een prima maatje :Y

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

Okay, thnx voor het snelle antwoord! Dan weet ik wat ik moet bestellen.

Verander wat je niet kunt accepteren, en accepteer wat je niet kunt veranderen!

4

Ik wilde er ook al mee aan de slag, maar hoe bevestig je dat eigenlijk aan/in je taart?

Heb wel al filmpjes gezien waarbij ze het einde van de floral wire dubbelvouwen in een soort lusje en daar dan de bloem, ster, hartje aan bevestigen, maar steek je de andere kant dan gewoon in je taart?

Ik voel me een beetje kiezel...

g11ling schreef:

Ik wilde er ook al mee aan de slag, maar hoe bevestig je dat eigenlijk aan/in je taart?

Heb wel al filmpjes gezien waarbij ze het einde van de floral wire dubbelvouwen in een soort lusje en daar dan de bloem, ster, hartje aan bevestigen, maar steek je de andere kant dan gewoon in je taart?

Je kunt een klein beetje fondant/marsepein in een klein stukje van een rietje doen en dat dan in je taart steken!!Komt het ijzerdraad in ieder geval niet in aanraking met je taart!!