Re: hallo dames, hier weer eentje van mij....
hey brenda, ik vind hem echt super geworden. Ik vind je puzzel ook echt helemaal netjes. En weer zo'n super hoog kapsel praat je er tegen als het in de oven staat 
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » hallo dames, hier weer eentje van mij....
hey brenda, ik vind hem echt super geworden. Ik vind je puzzel ook echt helemaal netjes. En weer zo'n super hoog kapsel praat je er tegen als het in de oven staat 
oo wat een gave taart, erg leuk met die strikjes.
Enne sterkte met alles 
En weer zo'n super hoog kapsel praat je er tegen als het in de oven staat
ssssssssssssssssssst, niet verder vertellen he 
Wauw wat superknap gepuzzeld!! Heel erg mooi!
Jeeeee, wat is je puzzel mooi geworden, lijkt me ook een crime!!! En je taart in zn geheel ook weer prachtig!!!!
Wauw, wat een mooierd!
Superleuk plaatje en die strikjes en bloemetjes maken het zo lief!
Veel sterkte met de drukte! Hopelijk wordt het gauw wat rustiger.
De taart is prachtig! Je puzzel vind ik bewonderenswaardig.. zucht.. ooit hoop ik dat ook te kunnen 
WOW! Heel erg mooi!
Erg mooie puzzel en de gehele afwerking is mooi. Je moet toch eens vertellen hoe je zulke hoge taarten krijgt (afgezien van het tegen ze praten
)
Whauwwww heel errug leuk!!! Lijkt wel een schilderijtje..
Sterkte met je vader.
Groetjes Yvonne
Van die crime is helemaal niets te zien. Hij is juist erg gaaf geworden.
Enne .... dat je je naam op 't forum even geen eer aan doet is heel begrijpelijk hoor, dus daar hoef je je zeker niet voor te verontschuldigen. In ieder geval heel veel sterkte met je vader.
ow gaaf!, heel erg knap
sterkte met je vader
heeel mooi gepuzzeld, supergaaf!
hij is is erg mooi lijkt me een moeilijke puzzel
Superleuk! Erg mooi gepuzzeld.
Veel sterkte met je vader!
geweldige taart zeg!! Lekker hoog!!!
Prachtig gepuzzeld, brenda!!
Beterschap met je vader!!
het is weer een schitterende vrolijke taart geworden 
Wat een geweldig taartje heb je weer gemaakt zeg, helemaal mooi.
Heel veel sterkte met de drukte, je vader en uiteraard ook je moeder. Die zul je ook wel op moeten vangen nu. Ik hoop dat het snel wat rustiger voor je wordt.
Wat een drukte zeg! Sterkte met je vader en alles eromheen. Mooie puzzel en inderdaad een heel karwei!
En hij ziet er weer prachtig uit,mooi gepuzzeld en idd wat een mega hoge taart,maar staat wel super hoor!
Heel mooi gepuzzeld zeg, echt een schatje!
Heel veel sterkte met je vader!
Het is een super vrolijke en leuke taart...sterkte met je vader 
Erg mooi zeg! Super strakke taart en zo gaaf gepuzzled! Erg mooi gemaakt!
Veel sterkte met je vader!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » hallo dames, hier weer eentje van mij....