Onderwerp: boedha met olifantjes mal
pf wat een inspiratieloos begin maar uiteindelijk ben ik tevreden en vind hem zelf erg gaaf geworden
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » boedha met olifantjes mal
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
pf wat een inspiratieloos begin maar uiteindelijk ben ik tevreden en vind hem zelf erg gaaf geworden
KEIGAAF...:thumb:
Een hele mooie taart.....
Ik dacht...dat moet ik zien...hoe iemand met een olifantjesmal een boedha maakt...
het is een hele mooie taart hoor!
Super!
Heeee Riet,
Ik zie dat je de olifantjes hebt gevonden. Ben benieuwd waar je die nou gescoord hebt. Het is een prachtige taart geworden. Erg mooi gemaakt.
ps: heb je de Las Vegas taart gezien met jouw prints erop :-)
In 1 woord: prachtig!
Heel mooi
hele mooie taart, ik vind hem ook erg orgineel!!
dus met die inspiratie zit het nog wel goed.
Wauw, super!!!!!!
Heeee Riet,
Ik zie dat je de olifantjes hebt gevonden. Ben benieuwd waar je die nou gescoord hebt. Het is een prachtige taart geworden. Erg mooi gemaakt.ps: heb je de Las Vegas taart gezien met jouw prints erop :-)
jaja ik had gelijk als een van de eerste op je taart gereageerd ik vind hem super tof mooie PRINTJEEEEEEEEEES hahahahah
en de mal hebik gescoord bij de kwast kreeg ik ook als tip hier vna het forum super handig en de maat was goed
gaaf!
Helemaal te gek!!
ik zat ook te denken... een boedha uit een olifantenmal. nu ben ik erg benieuwd
Maar het is een leuke taart! met boedha en olifant
ik zat ook te denken... een boedha uit een olifantenmal. nu ben ik erg benieuwd
Maar het is een leuke taart! met boedha en olifant
ik snap de verwaring hoor het komt omdat ik een oproep eerder had gedaan op zoek naar een mal voor een olifant bedoelt voor mijn boedha taart ik dacht dan zien mensen het resultaat van de zoektocht naar mijn mal en waar ik die dan uiteindelijk voor gebruikt had
Daar is ie dan! knap gemaakt hoor!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » boedha met olifantjes mal