1 Laatst bewerkt door Lonestar (22-03-2009 23:57)

Onderwerp: Orchidee

Hallo allemaal!

Ik had oma mijn suikerbloemenboek laten zien en ze vond het uiteraard allemaal prachtig. Nou gingen we vandaag op de koffie bij oma en kon ik natuurlijk niet zonder suikerbloemen aankomen ;)

http://www.mijnalbum.nl/Foto-44EPE3VJ.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-8884M6LK.jpg

In mijn album en op mijn site staan nog meer foto's.

Het is een dummie, voor mij voor de eerste keer. Wat gaat dat lekker makkelijk met bekleden :)
Ook de eerste keer dat ik dit soort bloemen heb geprobeerd, best nog lastig zeg! Vooral omdat ik alleen fondant met tylose in huis had, met mexican paste werkt het vast een stuk beter. Het was nu behoorlijk lastig om de ijzerdraadjes goed in de blaadjes te krijgen.
Oma was er in ieder geval hartstikke blij mee :)

Bedankt voor het kijken!

Groetjes, Jos

2

Re: Orchidee

Vindt m echt supermooi! Daar zal oma wel heel blij mee zijn geweest!

mama alweer taartje maken??? Ja schat, mama gaat weer een taartje maken :)

3

Wat onwijs mooi geworden!!!! Welk bloemenboek is dat??? Heb ik die gezien of heb je die stiekum achter gehouden? ;)

Ik zeg: gumpaste van Wilton meenemen :Y

Mijn website: Presentaart

4

Wauw!!! Dat ziet er mooi uit!

5

Hij is prachtig!!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

6

Heel erg mooi zeg!! En dat gewoon uit een boekje, knap gedaan hoor.

Groetje,
Toetje

7

Ik vindt jou orchidee heel mooi lijkt net echt en dummy is ook heel erg mooi versierd.

"Life is too short for drama & petty things, so laugh insanely, Love truly and forgive quickly".

8

Wauw, wat een stijlvol taartje!

9

Hier ben ik nou helemaal weg van! Dit vind ik zoooo mooi. Ik heb geen idee hoe je dit nou maakt. Met een mal? Of snijden, en hoe dan met die nerfjes? Ik wil een workshop.... :-) kan dat? Of een how-tootje dan? Ben je ook bij Bien binnenkort.... mag ik je dan even uithoren?  :-)

Kortom ik vind het echt super!

Corinne
Sugar & Flour

10

Wow! Prachtig!

Eigen taart is goud waard!
Groetjes, Carlinda
www.carriescakes.nl

11

Wauw, wat een mooie bloemen. Ook al je poedertjes kunnen gebruiken dus? Mooi hoor!

Groetjes, Rianne
Wil je mijn taarten bekijken? www.taartdoos.haaralbums.nl

12

Schitterend!

Groetjes, Sylvia

13

Ik vind m superchique, het is maar goed dat het een dummie is....veeeeeel te jammer om aan te snijden!

In Geldrop moet je zijn voor de leukste workshops bij CakeCreatief! www.mijntaartjes.cakecreatief.nl

14

Wauw, prachtig hoor.

Groetjes, Elly

15

Prachtig echt heel erg mooi.

Groetjes Carin
CakeSensation

16

Schitterend!

17

mooi zeg!

18

Een heel mooi stijvol taartje.....

19

Haha, ik had oma laten kijken in "Lesley Herbert's Complete Book of Sugar Flowers" laten kijken, volgens mijn heb ik die ook op de grote stapel gelegd Masch :)

De bloemen heb ik gemaakt met het cuttertje van Lindy Smith, gekocht bij Bien (sorry voor de reclame). Ik heb de bloem uiteindelijk gemaakt met de howto van deze site: http://www.duskyroseveiners.co.uk/dusky … vices.html.

Ja Rianne, de poedertjes werken prima! Ik had ze al eens gebruikt, maar meer voor details, niet om echt iets te "kleuren".

Groetjes, Jose

20

wouw.. erg mooi.. je zou d'r eens me langs Schoone moeten fietsen (die op de zaandammer weg.. ) heb ik ooit lang geleden nog vakantie werk gedaan.. en ze daar nooit zo mooi gezien als bij jou :Y

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

21

Haha Bommeltje, ik ken de orchidee kwekerij ;)
Dank je voor het compliment :o

22

Lonestar schreef:

Haha, ik had oma laten kijken in "Lesley Herbert's Complete Book of Sugar Flowers" laten kijken, volgens mijn heb ik die ook op de grote stapel gelegd Masch :)

Ja Rianne, de poedertjes werken prima! Ik had ze al eens gebruikt, maar meer voor details, niet om echt iets te "kleuren".

Groetjes, Jose

Oh, ik had het ook z

Mijn website: Presentaart

23

ohh hij is super!

today is the tomorrow you worried about yesterday
and all is well

24

Wat is dat een mooie orchidee zeg!!!

25

Prachtig!!

Doe waar je van houdt, en je zult houden van wat je doet!
Groetjes, Ienke