1

Onderwerp: Hallo, ik ben ook nieuw hier!!!

Ook ik zal netjes volgen!
Zelf bak ik al lang koekjes met mijn oudste dochter van 6 koekjes. Maar na alleen maar zanddeeg te hebben gemaakt en eindeloos figuurtjes te hebben uitgestoken, vond ik het tijd worden voor wat variatie. Ik ben met mijn dochter aan de slag gegaan met gekleurd glazuur op basis van poedersuiker en inmiddels heb ik ook een workshop "taart bekleden met marsepein" en "cupcakes versieren" gevolgd. Erg leuk om te doen... totdat je thuis aan de slag gaat ;-(.
Afgelopen zaterdag was mijn beslag niet goed, waardoor ik zondag ingedeukte cakejes heb bekleed! En mijn mixer en keukenmachine hebben het begeven, dus ga ik ook even struinen wat ik beter kan aanschaf; Kitchenaid of Kenwood.  Daar open ik later een topic over!

En iets over mezelf; ik nader bijna de 30, ben vrij tot half augustus i.v.m. zwangerschapsverlof, sta voor de klas, ben gek op skien (maar nu even niet!), kamperen, van de zon genieten en verder druk met de kids thuis.

Groetjes!

2

Re: Hallo, ik ben ook nieuw hier!!!

Welkom :)

3

Hoi hoi!

Welkom hier!

Een kenwood is wat sterker over het algemeen, een kitchenaid heeft zijn looks mee :)

De Kenwood Titanium Major is 1500w en tot nu toe een van de krachtigste.

Groetjes!

trish

VoorJeTaart.nl Winkel, Workshops & Webshop in Spijkenisse!
Nu ook de PME Professional Diploma Course! http://www.voorjetaart.nl!

4

Welkom :)

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep