1

Onderwerp: Was ik er maar nooit aan begonnen..haha...NOT!

Ineens realiseer ik me dat ik me nog niet heb voorgesteld! En dat terwijl ik al maanden mee lees, mee lach en af en toe mee huil en pas de afgelopen week voor het eerst aandurfde zelf een berichtje te posten. Staat me netjes!

Mijn naam is Jolanda, ben moeder van vier kindertjes en was, nadat ik gestopt was met werken na de geboorte van de jongste, op zoek naar iets te doen anders dan huishouden, boodschappen en achter die schatten aan hollen. Een vriendin van me vertelde me over haar nieuwe hobby, verwees me naar deleukstetaarten.nl en de rest...tja...

Ze had me nog zo gewaarschuwd; verslavend is het!! Het bakken, het decoreren, nieuwe smaken proberen, het kopen van nieuwe spulletjes, de kunstwerken van anderen bekijken, de verhalen van anderen lezen en zo heel veel leren. Eerst alles zelf opeten, vervolgens aankomen, dan toch maar voor anderen gaan bakken. Cursusje hier, workshop daar. Hopen dat de ene taart weer nieuwe opdrachten oplevert. Zenuwen wanneer ie wordt afgehaald. Opluchting na de complimenten.

't Kost geld en levert extra vetrolletjes, late avonden en een bezette PC op O-) maar oh, oh, oh, wat heb ik een plezier en dat allemaal dankzij jullie!

Groeten, Jolanda
I try to watch what I eat, but I'm not fast enough!

2

Re: Was ik er maar nooit aan begonnen..haha...NOT!

Graag gedaan...:lol:
Nogmaals welkom op het forum....;)

3

Re: Was ik er maar nooit aan begonnen..haha...NOT!

Welkom :)

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep