1

Onderwerp: puur voor de foto

Vorige week heb ik de workshop taartjes fotograferen bij Simone gevolgd. Helemaal gaaf en ik kon niet wachten tot ik weer aan de slag kon met een taartje en mijn camera!

Afgelopen week eerst op zoek naar een statief. Navraag bij vrienden en familie leverde een telefoontje op van een vriend van ons, die vertelde dat zijn schoonmoeder er na het overlijden van haar man nog eentje op zolder had liggen. Die ik zo mocht hebben! Superlief van hen!!

Toen op zoek naar de juiste attributen. Karton, inpakfolie voor een leuke achtergrond en tijd.... Gister een taartje gebakken, puur voor de foto :-) En vanochtend alles uitgeprobeerd!

Helaas raakte ik op onverklaarbare wijze een stuk van de poten van het statief kwijt :-( en heb dus uit de hand gefotografeerd. Dus Simone, als ze niet helemaal scherp zijn...haha...

Zie hier de resultaten (en nu op zoek naar dat missende pootje....).

http://www.mijnalbum.nl/Foto-CGQEMUG4-D.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-7MCXUVPG-D.jpg

Groeten, Jolanda
I try to watch what I eat, but I'm not fast enough!

2

Re: puur voor de foto

Mooi hoor.

Groetjes, Elly

3

Mooi, en een leuke taart!

4

mooi gefotografeerd!

"Kleine muisjes hebben kleine wensjes, beschuitjes met gestampte mensjes" (John O' Mill)
Groetjes Natasja S

5

Vooral op de 2e foto vind ik de taart mooi uitkomen, erg leuk!
Wist niet dat daar ook al cursussen voor zijn.

Groetjes Marielle

6

Mooi gedaan!!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

7

Mooi gefotografeerd....:thumb:
Een heel leuk fris taartje heb je gemaakt....

8

Heel leuk hoor!

mama alweer taartje maken??? Ja schat, mama gaat weer een taartje maken :)

9

Mooi taartje hoor. En grappig om te zien wat een groot effect zo'n achtergrond heeft.

Ik hoop trouwens dat hij ook lekker was ;), maar dat zal wel goed zitten denk ik.

Groetjes van Karin

10

Tot verdriet van Paul heb ik besloten om de taart in te vriezen en um komende week aan een van de juffen van de kinderen te geven als verjaardagskadootje. Kan ik meteen een beetje reclame voor mezelf maken op school :lol: Helaas wel ten koste van mijn man...aaaach...

Overigens...het missende stukje van de poot is weer gevonden! Mijn statief staat weer helemaal in elkaar, ben er supergelukkig mee!

Groeten, Jolanda
I try to watch what I eat, but I'm not fast enough!

11

Heel mooi!

12

mooie taart, mooie foto

13

Mooi gedaan hoor. Je ziet het altijd gelijk als iemand een foto maakt vlak na die workshop fotograferen :) De foto's zijn dan echt mooi!

Groetjes, Sylvia

14

Mooi hoor je ziet wat de onder/achtergrond doet erg mooi.

In mij leeft een slank iemand. Maar ik kan haar gemakkelijk de baas met koekjes en chocola. Groetjes van Desiree

15

leuk, mooi op de foto gezet

Gezondheid gaat met de jaren, maarwijsheid komt met de jaren!

16

Super!
En leuke taart hoor!

Groetjes Tweety!

17

leuke taart, ze staan mooi op de foto ;)

today is the tomorrow you worried about yesterday
and all is well