1

Onderwerp: doos van een doos....

Even een hele (waarschijnlijk) domme vraag.... Heb voor het eerst taartdozen besteld en er nu dus 1 nodig. Klopt het dat de doos en de deksel hetzelfde zijn? Bij mij past het niet..... Of ben ik nu gek? Help me alsjeblieft!

Enjoy!

2

Re: doos van een doos....

De onderkant moet binnenstebuiten, dus de mooie gladde kant binnenin. Misschien dat het dan wel past.

I eat, sleep and breathe cakes!
Kijk voor mijn taarten en workshops op  www.Kataartjes.nl

3

Kadohke, dank je wel voor de tip. Het gaat, maar eerlijk gezegd houdt het niet over. Moest echt een beetje duwen en trekken...

Enjoy!

4

Heb je van die standaard, witte dozen en deksels???
Je kunt dan namelijk het verschil zien aan de deksel, die hebben als het goed is in 2 zijkanten een soort halve maantjes gestanst. Die zou je in kunnen drukken zodat je deksel niet geheel over de bodem zakt, als je een wat hogere taart zou hebben. Ik hoop dat je snapt wat ik bedoel.
Ik zal eens kijken of ik vandaag nog tijd heb om een foto te maken van wat ik bedoel. Dan plaats ik die hier wel even.
Succes!

It ain't what you wud, it's the way that you wud it!It's a dirty job, but somebody's got to WUD it!

5 Laatst bewerkt door noelle (22-03-2009 14:56)

de onderkant heeft hele gladde zijkant de bovenkant zitten twee halve rondjes aan de zijkant uit waar zeg maar je vinger inpast om de doos open te maken
in een pakket zitten normaal de onderkant bijvoorbeeld boven in alemaal bij elkaar
en de bovenkant onderin allemaal bij elkaar
of andersom :D

wat is eigenlijk geen goede rede om een taart te bakken ???
mijn taartjes kijken ???  www.taartenlaantje.nl

6

Hm ik heb geen "maantjes"... Ik hoop dat Jax nog een foto wil maken......

Enjoy!

7

rosajati schreef:

Hm ik heb geen "maantjes"... Ik hoop dat Jax nog een foto wil maken......

Oew, goed dat je het nog ff zegt, ik was het alweer vergeten. :o
Maar goed, meteen ff gedaan, ik hoop dat het duidelijk is en dat jouw taartdozen het ook hebben, anders ben je er nog niks mee opgeschoten. ;)
Dit zijn dus de deksels!

http://oostertakes.nl/taartjes/deksel[1].jpg

http://oostertakes.nl/taartjes/deksel[2].jpg

http://oostertakes.nl/taartjes/deksel[3].jpg

It ain't what you wud, it's the way that you wud it!It's a dirty job, but somebody's got to WUD it!

8

Kadohke schreef:

De onderkant moet binnenstebuiten, dus de mooie gladde kant binnenin. Misschien dat het dan wel past.

en weer wat geleerd :D

9

rosajati schreef:

Even een hele (waarschijnlijk) domme vraag.... Heb voor het eerst taartdozen besteld en er nu dus 1 nodig. Klopt het dat de doos en de deksel hetzelfde zijn? Bij mij past het niet..... Of ben ik nu gek? Help me alsjeblieft!

Zo dom is die nou ook weer niet hoor, ik kwam er pas achter na mijn 20ste doos. Ik heb ook constant een beetje zitten wringen, had ook constant de deksel te pakken hahha  het lukte wel, maar als je het weet gaat het makkelijker.

Wat een bloemetje?  nee van mij krijg je een taart!!!

10

Super bedankt! Tja dan valt het bij mij dus nog mee na 1 doos..... Heb dus nu helaas alleen nog twee bodems en 5 deksels.... Ach ja dat komt ook wel weer goed!

Enjoy!