Re: Een kleine kinderwagen
Blijft lief, die kinderwagen. En Lasse! Dat doet me denken aan mijn favoriete kinderboeken van Bolderburen...
het boek van de taartenfee verschijnt op 1 november 2010
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Een kleine kinderwagen
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Blijft lief, die kinderwagen. En Lasse! Dat doet me denken aan mijn favoriete kinderboeken van Bolderburen...
woodstock schreef:conny4u schreef:Hij is super leuk..en als enigste tip zou ik de baby minder roze hebben gemaakt!!! maar daardoor niet minder mooi
Dat is inderdaad een goeie. Maar hoe maak ik eigenlijk huidskleur? Ik heb een 12-kleuren set van wilton, en daar zat alleen deze roze bij. Heb ik dan te weinig wit gebruikt of moet ik een andere kleur hebben?
Voor huidskleur zou je peach kunnen gebruiken (heeeeel klein beetje)
Als je een heel klein drupje groen erdoor doet wordt het al heel snel goed. Gek genoeg kan je zonder groen het nooit echt goed krijgen...maar weinig!!! ( bijna niks)
groetjes Sas
Vergeet ik helemaal te zeggen: Wat een schitterende kinderwagen en wat een schattig babietje-met-beer!
Hartstikke lief tafereeltje!
ik gebruik voor huidskleur meestal een heeeeeel klein beetje oranje
Wat gaaf!!
'k Hoop dat ik dat over 'n paar jaar ook kan (ben pas begonnen, heb nu 4 taarten gemaakt)
Ik bewaar je foto voor 'later'
Groetjes, Diana
Wat gaaf!!
'k Hoop dat ik dat over 'n paar jaar ook kan (ben pas begonnen, heb nu 4 taarten gemaakt)
Ik bewaar je foto voor 'later'
Groetjes, Diana
Wat leuk!
Maar gewoon proberen joh, ik ben nu ca. 6 weken bezig met taarten maken, en het is mij dus ook gelukt!
En alle anderen, bedankt voor de tips om huidskleur te maken, ik ga er mee aan de slag!
Leuk taartje! die details vind ik echt lief!
Wat een lieverd!
Schattig!!!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Een kleine kinderwagen