1

Onderwerp: marsepein kleuren.

Hallo mensen ik ben nieuw hier en ben helemaal dol op bakken.
vandaag ga ik een verjaardags taart maken voor de 2 ling van me zus een winx taart nu is mijn vraag hoe kan ik marsepein kleuren heb geen kleurstof kunnen vinden en weet niet waar ik het kan kopen heb diverse kleuren nodig zoals:geel, groen, roze, bruin, zwart, paars, blauw en rood hoe kan ik dat het beste doen.

groetjes priscilla

2

Re: marsepein kleuren.

Bestellen wordt moeilijk, omdat je het NU nodig hebt, misschien een toko in de buurt? of bakwinkel? Waar woon je?

3

bruin kan met cacao poeder
de rest word moeilijk :S:S:S
mischien iemand in de buurt die kleurstof heeft een wo
nplaats zou makkelijk zijn

wat is eigenlijk geen goede rede om een taart te bakken ???
mijn taartjes kijken ???  www.taartenlaantje.nl

4

ik woon in kampen heb al gekeken of er iets in de buurt zit maar kon niks vinden.
is gekleurde snoepjes zoals hartjes die verpulveren en die toevoegen is dat misschien een noodoplossing en waar kun je het bestellen kan dat ook bij deze webshop?

Ik heb kleurstof van de toko (beetje plaats heeft die toch wel) en van de webshop.
Die van de webshop is vele malen beter en zuiniger, maar die van de toko is wel goedkoper.

If live gives you lemons, make lemonade!

6

p0ekiej schreef:

ik woon in kampen heb al gekeken of er iets in de buurt zit maar kon niks vinden.
is gekleurde snoepjes zoals hartjes die verpulveren en die toevoegen is dat misschien een noodoplossing en waar kun je het bestellen kan dat ook bij deze webshop?

http://www.deleukstetaartenshop.nl/inde … 12c475ef1d

7

snoepjes verkruimelen lijkt mij geen handige oplossing
hier in de webshop hebben ze ook  kleurstoffen
verder hebben ze in de toko ook wel wat maar dat is vloeibaar
en tja dat maakt de fondant/marsepein een beetje soppig zelf  vind ik dat niet handig
een startersetje uit de webshop kom je een heeeeeeel eind mee

wat is eigenlijk geen goede rede om een taart te bakken ???
mijn taartjes kijken ???  www.taartenlaantje.nl

8

Hallo.

Gisteravond mijn verjaardag gehad (helaas nog zonder zelfgemaakte taart, tijd te kort), Heb ik van mijn broertje en zijn vriendin eiwit poeder gekregen. Echt leuk als ze met je meedenken. Ik ben door omstandigheden nog niet eens begonnen maar ze hadden ook marsepein en flowerpaste meegenomen.

Op het doosje staat Tisa's bakbenodigheden uit kampen.
Ik heb geen idee wat je daar verder kan krijgen of wat voor winkel het is.
Gezien ik zag dat je uit kampen komt. Dacht ik dat je er misschien wat aan hebt.
Er staat ook wel een adres, tel, en mail adres bij. maar weet niet of ik dat hier zomaar mag melden.

Succes.
Jesni