1

Onderwerp: Hoelang moet de vierkant 25x25 in de combi

Hallo iedereen

ik kan nergens vinden hoe lang de vierkant 25x25 in een combimagnetron kan. Dit is het enigste wat ik heb dus vandaar. Willen jullie het me zo snel mogenlijk laten weten dan kan ik beginnen!

Dank je

2

Re: Hoelang moet de vierkant 25x25 in de combi

Heb ook een combi maar die kan gewoon op hetelucht oven, magne en oven samen heb ik helaas geen enkel verstand van ;)
Voor hetelucht oven, afhankelijk van de oven, zo'n 45 minuten maar dat wil je denk ik niet weten ;)
Ik zou gewoon even in je boekje kijken van de oven, daar moet er toch iets over in staan over dat gecombineerde bakken!

Sukses!

Groetjes, Lara. Mijn taarten album
"I wud, therefore I exist"

3

Ik bak ook in een combimagnetron, maar dan op de heteluchtfunctie alleen, want met de magnetronstand erbij kun je geen metalen bakvormen gebruiken (gaat vonken etc).

Ik weet niet of je vorm van metaal is, maar dat zou ik niet doen op de combistand.

Op de heteluchtstand zou ik gewoon 35 min proberen, wel even kijken welke temperatuur je doet, ik zet em voor mijn biscuits op 120 graden en dat gaat goed. (Als je denkt: wat een lage temperatuur! Dat klopt, maar mijn combi doet iets geks met de temperatuur, is altijd hoger dan op het display staat, gecheckt met een oventhermometer)

'If you can dream it, you can do it' (Walt Disney)

4

Ik heb ook zo een combi. Draait die van jullie ook?
Ik heb laatst een bakvorm van 25x25 gedaan en op zich past dat wel maar hij draait niet mee met als gevolg dat de ene kant sneller gaar werd.
Dat heb ik wel opgelost door de bak te draaien na 15 minuten.

5

Meiden bedankt voor jullie tips heb het is 40 minuten gedaan en hij was gewoon perfecto echt geweldig